نماینده شطرنج ایران در گرندپری بانوان جهان می گوید باید هیجان خود را در رقابتهای باقی مانده جایزه بزرگ کنترل کند تا به نتیجه مطلوبی برسد.

تا اینجا از عملکرد خودم در گرندپری راضی ام/ باید هیجانم را کنترل کنم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، سارا سادات خادم الشریعه نماینده شطرنج کشورمان در رقابت‌های گرندپری بانوان جهان در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص پیروزی خود در دور سوم گفت: خدا را شکر میکنم که موفق شدم در یک بازی حساس مقابل نماینده روسیه به پیروزی برسم. تا اینجای کار از خودم راضی هستم و خوشبختانه در سه دیدار اول که به نظرم با سرسخت ترین حریفانم بود، خوب نتیجه گرفتم.

خادم الشریعه در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد در وضعیت برنده که قرار می گیرد هیجان زیادی را متحمل و حرکات سریعی انجام می دهد گفت: بله، پس از اینکه در دور دوم وضعیت برنده را با تساوی به پایان بردم وقتی در دور سوم در وضعیت پیروز قرار گرفتم خیلی هیجان داشتم. باید سعی کنم در دورهای بعد این هیجان را کنترل کنم.

نایب قهرمان مرحله دوم گرندپری شطرنج بانوان جهان در خصوص پیش بینی اش از نتیجه در مرحله آخر این رقابتها گفت: تازه سه دور از بازیها گذشته و ٨ دور باقی مانده است. نمی توانم پیش بینی کنم اما تمام سعی ام را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و از همه مردم نیز می خواهم دعا کنند تا بهترین نتیجه را برای کشور عزیزمان کسب کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.