مشهد-استاندار خراسان رضوی روز سه شنبه اقدام به منظور جلوگیری از برپایی مراسم اربعین با سخنرانی نایب رئیس مجلس را به صرف پیشگیری از وقوع جرم اقدامی ناشایست دانست.

لغو مراسم اربعین با سخنرانی نایب رئیس مجلس اقدامی نادرست بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان روز سه شنبه در تشریح جزئیات لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد مقدس در جمع خبرنگاران بیان کرد: این مراسم با هدف برپایی عزاداری با دعوت مداح و تدارک آش نذری برای میهمانان بود و مشکلی از نطر قانونی نداشت.

وی با بیان اینکه دادستان با احتمال بروز برخی تخلفات حکم به لغو این جلسه داده است ادامه داد:  پیرو این امر همان شب طی تماس و گفت و گویی با دادستان کل کشور موضوع به وی اطلاع رسانی و حساسیت آن تشریح شد و پس از عدم پاسخ دستگاه قضائی در استان با روسای قوای قضائیه و مقننه نیز موضوع را طرح کردیم.

وی با اشاره به اینکه قرار شد رئیس کل دادگستری موضوع را دوباره با دادستان مورد بررسی قرار داده و نتایج آن را اعلام کند اما پیگیری معاون سیاسی استانداری به عنوان دبیر شورای تامین خراسان رضوی برای رفع این مشکل و در راستای تماس با دادستان  سرانجامی نداشت و پاسخی از دادستان محترم دریافت نشد.

رشیدیان بابیان اینکه تلاش برای بهره برداری از این رخداد توسط رسانه های بیگانه به منظور ایجاد اختلاف و تنش و حتی نسبت دادن آن به نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اشتباه است ادامه داد: انتظار می رود با توجه به نظرات و سیاست های آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه مبنی بر عدم برخورد سلیقه ای با موضوعات مرتبط با حق الناس و با پیگیری و بررسی این موضوع شرایطی فراهم شود تا شاهد تکرار موارد مشابه نباشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.