بجنورد-رئیس مرکز تلفن امام علی (ع) بجنورد گفت: به دنبال از رده خارج شدن کارتهای تلفن همگانی و به منظور رفع نیاز متقاضیان استفاده از این سرویس،سیستم هوشمند تلفن همگانی در خراسان شمالی راه اندازی شد.

سیستم هوشمند تلفن همگانی در خراسان شمالی راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد زاهدی افزود: با راه اندازی سیستم هوشمند تلفن همگانی دیگر مشترکین نیاز به کارتهای تلفن همگانی قدیمی نداشته و با تهیه کارتهای هوشمند میتوانند از این سرویس بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مخابرات خراسان شمالی به عنوان یکی از استانهای پیشرو در زمینه عملیاتی سازی این طرح بوده و در راستای نیاز متقاضیان و شهروندان بویژه در مراکز خاص از جمله زندانها و پادگانهای نظامی با تهیه کارتهای هوشمند مشکلات ناشی از نبود کارت تلفن را مرتفع کرده است.

زاهدی افزود : سرویسهای تلفن همگانی هوشمند در مراکز حساس از جمله زندانها به گونه ای طراحی شده تا مسائل امنیتی آن به طور کامل رعایت شود.

وی با اشاره به نشست مشترک مدیر کل زندانهای خراسان شمالی و مدیرعامل مخابرات منطقه استان خاطر نشان کرد: این سرویس به صورت پایلوت در زندان بجنورد به بهره برداری رسیده است و به زودی با  چاپ بالغ بر ۱۰۰ هزار کارت جدید هوشمند در سراسر استان اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص نحوه تهیه و استفاده این کارتها گفت:کارتهای فوق با اعتبار مشخص و دارای نام کاربری و رمز عبور بوده و مشترکین جهت برقراری تماس از طریق این کارتها می بایست ابتدا شماره ۳۸۸۸ را شماره گیری و سپس شماره کارت را وارد سیستم نموده و با ثبت نام کاربری و رمز عبور مندرج بر روی کارت ، تماس خود را با شماره تلفن مورد نظر برقرار کنند.

وی تصریح کرد: در مرحله اول تولید ، شارژ اولیه هر یک از این کارتها به مبلغ ۵۰ هزار ریال است و شبکه گسترده ای جهت توزیع آن در نظر گرفته خواهد شد که بزودی به اطلاع مشترکین خواهد رسید.

لازم به ذکر است: هزینه تماس با شماره ۳۸۸۸ کاملا رایگان بوده و هزینه مکالمه با هر یک از شماره تلفنهای مورد نظر مشترکین از شارژ کارت کاسته می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.