آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) در منطقه نیاوران تهران در سومین روز از هفته بسیج، میزبان مدیران صندوق بازنشستگی کشوری شد.

دیدار مدیران صندوق بازنشستگی با جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره)

به گزاش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا ترابی معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی در دیدار با تعدادی از جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) با تاکید بر رشادت ها و دلاوری های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، گفت: سرافرازی و عزت ایران و ایرانی مدیون رشادت ها و جان فشانی های شهیدان، جانبازان و آزادگان است که با جان خود از مرزهای کشور دفاع کردند.

ترابی با اشاره به اینکه در میان مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری در این دیدار، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس حضور دارند، اظهار داشت: مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری خدمتگزار بازنشستگان دستگاه های دولتی، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی هستند و این دیدار به منظور تکریم از جایگاه و رشادت های جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی انجام می شود.

وی تاکید کرد: جانبازان سرمایه های کشور هستند و به عنوان الگویی ارزشمند برای جوانان و همچنین مسوولان کشور محسوب می شوند.

در این دیدار، جانبازان نخاعی آسایشگاه امام خمینی (ره) نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری در این آسایشگاه، به بیان خاطرات جنگ تحمیلی و دیدگاه های مختلف خود در زمینه مسائل روز جامعه پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.