بجنورد-جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه کاروان های پیاده حرم رضوی به سمت مشهد مقدس در حال حرکت هستند، پلیس آمادگی کامل برای تامین امنیت این زائران پیاده امام رضا(ع) را دارد.

آمادگی پلیس برای امنیت زائران پیاده حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ احمد قرائی با آرزوی قبولی عزاداری های عاشقان سید الشهداء امام حسین(ع)، افزود: هر ساله زائران زیادی برای شرکت در مراسم شهادت امام رضا(ع) به صورت پیاده از خراسان شمالی می گذرند لذا پلیس استان تدابیر لازم را برای امنیت آنان اتخاذ کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت زائران پیاده امام رضا(ع)، بیان داشت: یکی از مهمترین و اصلی ترین ماموریت های پلیس این استان موضوع خدمات رسانی به زوار پیاده امام رضا(ع) است که هر ساله از استان های شمالی کشور به سمت مشهد مقدس حرکت می کنند.

سرهنگ قرائی در ادامه به زائران پیاده حرم رضوی توصیه کرد: در سفرهای گروهی، داشتن صبر، حوصله، گذشت و ایثار، خوش رویی، همبستگی، اتحاد و هماهنگی با مسئول گروه از عوامل موفقیت است بنابراین از نظرات و تجربیات مدیر راهنمای کاروان خود تبعیت و ضمن رعایت حال افراد کهنسال و کودکان، مراقب آنها نیز باشند.

وی همچنین تاکید کرد: پلیس‌راه استان با توجه به حرکت زائران پیاده در این ایام به شدت بر تردد خودروها نظارت می‌کند و با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ، برخورد قاطع خواهد کرد.

این مقام انتظامی در پایان با آرزوی توفیق و قبولی زیارت برای زائران حرم رضوی، گفت: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به زائران بوده و در هنگام برخورد با موارد مشکوک ضمن رعایت جوانب ایمنی ، مراتب را سریعا به ۱۱۰ اطلاع دهید.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.