سرمربی نفت تهران با بیان اینکه مدیران نفت پاسخگوی مشکلات بازیکنان نیستند، گفت: متاسفانه در فوتبال ما اتفاقاتی می افتد که شما در هیچ جای دنیا شاهد آن نیستید.

انتقاد شدید دایی از مدیران باشگاه نفت/ تیمداری بلد نیستید بروید!

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه مدیران نفت پاسخگوی مشکلات بازیکنان نیستند، گفت: متاسفانه در فوتبال ما اتفاقاتی می افتد که شما در هیچ جای دنیا شاهد آن نیستید.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علی دایی پس از پیروزی 2 بر صفر برابر سایپا تهران در ورزشگاه تختی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و در یک هوای سرد بازی گرمی از خود ارائه کردیم. ما باید در همان نیمه اول با سه، چهار گل کار را تمام می کردیم که متاسفانه موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و با همان نتیجه دو بر صفر سایپا را شکست دادیم.

سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: به نظر من در این بازی حق به حقدار رسید و عدالت رعایت شد و توانستیم سه امتیاز حساس را کسب کنیم.

دایی در پاسخ به این پرسش که کادر فنی سایپا مرتب در کنار زمین با داد و فریادهایش جو را به هم می ریخت، گفت: به اعتقاد من چنین چیزی نبود و تمام مربیان تلاش می کنند تا در کنار زمین بازیکنان خود را هدایت کنند.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این پرسش که چرا محسن خلیلی سرپرست نفت روی نیمکت حضور نداشت، گفت: متاسفانه در فوتبال ما اتفاقاتی می افتد که شما در هیچ جای دنیا شاهد آن نیستید. آقای ایرانیان سرپرست تیم نفت است اما متاسفانه دو هفته می گذرد که هیچ خبری از او نداریم و او دیگر با ما کار نمی کند.

دایی ادامه داد: بنابراین ما نام محسن خلیلی را به عنوان سرپرست اعلام کردیم زیرا او را به خوبی می شناسیم و از او شناخت کافی داریم و او هم دوست و هم برادر من است اما متاسفانه در آخرین لحظات به ما اعلام می کنند که او نمی تواند سرپرست باشد و عباسی را به عنوان سرپرست معرفی می کنند. آنها شب گذشته یک قرارداد سفید جلوی خلیلی گذاشتند و گفتند که آنرا امضا کند.  متاسف هستم برای آقایان که با این صحبت شان هم به من توهین کردند و هم به محسن خلیلی که بازیکن ملی و بازیکن پرسپولیس بوده است.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان باشگاه نفت تهران گفت: مشخص نیست در نفت چه کسی مسئول است و هر کس ساز خودش را می زند. بازیکنان من تنها ۲۷ درصد پول گرفته اند آنها ۵ بازی را پشت سر هم برده اند اما نه از پاداش خبری است و نه یک تشکر.

وی تاکید کرد: مگر بازیکنان من خانواده ندارند و نباید خرج زندگی خود کنند؟ فکر می کنم آقایان معنی اقتصاد مقاومتی را نفهمیده اند و امیدوارم معنی آن را متوجه شوند تا چنین رفتاری با بازیکنان من نکنند. آنها زندگی دارند، خرج دارند و باید جوابگوی خانواده شان باشند.

علی دایی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در باشگاه نفت هیچ چیز سر جای خودش نیست و کسانی که باید مسئولیت قبول کنند و پاسخگو باشند پیدایشان نمی کنیم، اما آقایانی جوابگو هستند که نه کاره ای هستند و نه ما آنها را می شناسیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم مسئولان نفت متوجه بشوند که بازیکنان تلاش خود را می کنند و نتایج قابل قبولی کسب کرده اند اما آنها هیچ نگاه مثبتی به آنها ندارند. اگر آنان تیمداری نمی دانند و یا نمی توانند این کار را انجام دهند پس در باشگاه چه کار می کنند؟ فقط می خواهند بدهی روی بدهی بیاورند؟ مطمئنا اگر امسال ۱۰ میلیارد بدهی باشد با این شرایط سال بعد می شود ۲۵ میلیارد. من فدراسیون فوتبال را مسئول این مشکلات می دانم. فدراسیون باید مستقیما در این موضوع دخالت کند و اجازه ندهد چنین اتفاقاتی برای فوتبال ما بیافتد.

دایی در خصوص خداحافظی ایمان مبعلی از فوتبال گفت: ایمان هم از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بزرگی بوده و در این فصل عصای دست من بود و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد و در موفقیت های تیم سهیم بود. باید به دنبال علت خداحافظی او باشیم که ببینیم چرا مبعلی که در حال حاضر یکی از هافبک های خوب کشور ماست می خواهد از فوتبال خداحافظی کند اما من تلاش می کنم تا او این کار را نکند و همچنان به فوتبال کشور ما خدمت کند.

علی دایی در پایان و در پاسخ به این پرسش که شما در ۱۱ بازی ۱۹ امتیاز کسب کرده و رکورد خوبی از خود به جای گذاشتید گفت: من به این مسائل فکر نمی کنم و تنها یاد گرفته ام از داشته هایم استفاده کرده و در خدمت تیمم باشم. فکر می کنم اگر مشکلات مالی در تیم ما وجود نداشت تیم ما هیچ حاشیه ای نداشته و نخواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.