سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش بازی سختی با تیم گسترش دارد، از صحبت درباره حواشی هفته‌های اخیر پیرامون استقلال خودداری و تاکید کرد که درباره علی ضیا هم حرفی برای گفتن ندارد.

کریمی خودش را به استقلال تحمیل کرد/ درباره علی ضیا حرف نمی‌زنم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی استقلال با گسترش فولاد تبریز که بعد از ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: بازی بسیار سختی مقابل گسترش داریم البته بازی «جان‌دار» هم هست چون در ورزشگاه آزادی و چمن خوبی بازی می کنیم. گسترش کار تاکتیکی را خوب انجام می دهد و مهره های شاخصی هم دارد ولی تلاش می کنیم سه امتیاز را در تهران نگه داریم.

وی افزود: امیدوارم هواداران ما را با وجود سرمای هوا تنها نگذارند. آنها یار دوازدهم ما هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جنجال علی ضیا بعد از بازی قبل استقلال، گفت: در این نشست فقط درباره مسائل فنی صحبت می کنم نه موضوع دیگری.

منصوریان در خصوص سرمای هوا و تاثیر آن بر عملکرد استقلال، یادآور شد: سعی کردیم تا آنجا که می توانیم اتلاف وقت را در تمرین از بین ببریم که بازیکنان مریض نشوند. زمین هم یخ زده بود و شرایط مطلوبی نداشت. در هر صورت تیم ما دارد به هماهنگی خوبی می رسد مثل هماهنگی در تیم های سالهای گذشته من. اگر این ساختار نهایی شود، دیگر نفر و یک بازیکن خاص در تیم موثر نیست.

وی در پاسخ به سئوال یک خبرنگار مبنی بر احتمال بازگشت خسرو حیدری به ترکیب و انتقال محسن کریمی به پست هافبک راست، گفت: سئوال شما آماتورگونه و ابتدایی است. هیچ موقع در نشست خبری به سرمربی نمی گویند کدام بازیکن کجا بازی کند! 

سرمربی استقلال همچنین تاکید کرد که انتخاب لیست ۱۸ نفره برایش سخت شده است و قطعا انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی هم برایش دشوار است. وی از محسن کریمی به عنوان نمونه یاد کرد و گفت: کریمی خودش را به تیم تحمیل کرده است و حالا سخت می توانیم او را از ترکیب اصلی خارج کنیم مگر اینکه خودش خوب نباشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.