معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان اینکه مسایلی مانند اختلاس صندوق فرهنگیان مهم‌تر از حاشیه‌های لغو سخنرانی مطهری است، گفت: دنبال کردن این مسائل از سوی ریاست جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی کار صحیحی نیست.

ورود رئیس‌جمهور و رئیس مجلس به حواشی صحیح نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی با اشاره به حاشیه‌سازی اخیر در مورد جریان سخنرانی علی مطهری، نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افراد بسیاری در نقاط مختلف کشور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و مردم نیز به این سخنان گوش می‌دهند اما برخی از این آقایان مسائلی را که صحیح نیست مطرح می‌کنند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دنبال کردن این مسائل از سوی ریاست جمهوری و رئیس مجلس شورای اسلامی کار صحیحی نیست، افزود: این مسائل مربوط به حواشی است و نباید به این حواشی پرداخت.

آشتیانی خاطرنشان کرد: کسی که نائب‌رئیس مجلس است باید با دیگر نمایندگان تفاوت داشته باشد و مسائلی که سبب ایجاد ناآرامی در کشور می‌شود نباید به آن دامن زد.

وی با تذکر اینکه نمایندگان مجلس و اعضای هیئت‌رئیسه نباید به حاشیه‌سازی بپردازند، گفت: قاعدتاً بزرگان و رؤسای کشور باید با تفکر منطقی، سنجیده عمل کنند و نباید مسائل جزئی مانند جریان اخیر مشهد مقدس را بزرگ جلوه دهند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز اینکه مسائلی مانند اختلاس و فساد اقتصادی در کشور مهم‌تر از مسائل جزئی این‌چنینی است، گفت: اختلاس 8هزارمیلیاردی صندوق فرهنگیان نمونه‌ای از مواردی است که بسیار مهم‌تر از مسائل جزئی است و مسئولان باید به این موارد اهمیت دهند.

آشتیانی خاطرنشان کرد: اگر درایت و دلسوزی میان مسئولان باشد دیگر موارد این‌چنینی رخ نمی‌دهد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.