ایلام- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: تا کنون ۸ نفر از مجروحان انفجار روز گذشته عراق، صبح امروز توسط هلال احمر از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند و پس از تحویل به اورژانس ۱۱۵؛ هم اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) شهر مهران تحت مداوا و درمان قرار دارند.

۸ مجروح حادثه تروریستی عراق در مهران تحت مداوا قرار دارند

به گزارش قدس آنلاین، محمد سلیمانی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه عصر دیروز و در پی یک عملیات تروریستی در حله عراق، تعدادی از هموطنان مان شهید و مجروح شده اند، اظهار داشت: متأسفانه در این انفجار ۴۰ نفر ایرانی شهید و بیش از ۲۰ نفر نیز مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه چون این انفجار در یک جایگاه پمپ بنزین در عراق حادث شده، شناسایی برخی اجساد به سختی امکان پذیر است، افزود: احتمالاً آمار شهداء و مجروحان ایرانی این حادثه افزایش یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه پس از وقوع انفجار در عراق، کلیه مجموعه های امدادی، هلال احمر و بهداشت و درمان در پایانه مرزی مهران مستقر شده اند، بیان داشت: تا کنون ۸ نفر از مجروحان انفجار روز گذشته عراق، صبح امروز توسط هلال احمر از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند و پس از تحویل به اورژانس ۱۱۵؛ هم اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) شهر مهران تحت مداوا و درمان قرار دارند.

محمد سلیمانی با اشاره به اینکه کلیه نیروهای امدادی در این مرز با آمادگی کامل حضور دارند تا در صورت اعزام و ورود شهیدان و مجروحان این حادثه دلخراش، زمینه انتقال پیکر شهداء و مجروحان را فراهم نمایند، یادآور شد: بیشتر شهداء و مجروحان انفجار تروریستی دیروز عراق، افغانی های مقیم ایران هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.