کرمان - نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در همایش بزرگ بسیجیان کرمان در محل مصلای امام علی(ع) گفت: برخی می‌خواهند فتنه فراموش شود، اما تا فتنه‌گران عذرخواهی نکردند، موج نفرت از فتنه زنده می‌ماند و تا زمانی که مقام معظم رهبری از فتنه دل‌خون است، دل این مردم هم از فتنه خون است.

برخی می خواهند فتنه فراموش شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، آیت‌الله سیداحمد خاتمی دراین گردهمایی با تاکید بر بزرگداشت هفته بسیج و اینکه حضور در این تجمعات ، بیعت با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان بسیجی، حق سخن را در مورد بسیج که گفتند: اینکه امام خمینی (ره) به فکر تشکیل بسیج ۲۰ میلیون افتادند، الهامی از سوی خداوند بود، ادا کردند

وی افزودبا تاکید براینکه  بسیجیان سرمایه‌ی عظیمی هستند، گفت :تکلیف جنگ تحمیلی هشت ساله را در کنار نیروهای مسلح، بسیج تعیین کرد و هم اکنون هم به عنوان بازوی پرتوان این امت و امام در صحنه است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان ادامه داد: پایبندی به دین و ارزش‌های اسلامی از سرمایه های بسیج است و بسیجی می‌داند هر رفتاری که او انجام می دهد به دو سبد شخصی و بسیج ریخته می‌شود و اصلا نمی‌توان بسیجی را منهای تدین دید و عنصر اساسی و ستون فقرات بسیج، همین تدین بسیجی است.

وی بیان کرد: بصیرت دومین سرمایه بسیجیان است و باهمین بصیرت بسیج قائله  ۹ دی سال ۸۸ بساط فتنه جمع شد.

آیت الله خاتمی گفت: برخی می‌خواهند فتنه فراموش شود، اما تا فتنه‌گران عذرخواهی نکردند، موج نفرت از فتنه زنده می‌ماند و تا زمانی که مقام معظم رهبری از فتنه دل‌خون است، دل این مردم هم از فتنه خون است.

وی بااشاره به اینکه همه رئیس جمهوری‌های آمریکا علیه ایران توطئه کردند، گفت:به فضل خدا تا این ملت بسیجیان دلیر را دارد، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: بسیجی مطیع ولایت است و به فضل خدا و به برکت پشتیبانی از ولایت‌فقیه، انقلاب اسلامی ۳۷ سال از گردنه‌های سخت عبور کرده و به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه منطق بسیجی «از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن» است، تصریح کرد: بسیجی‌ها همه را با محک ولایت می‌سنجند.

خاتمی ادامه داد: سرمایه دیگر بسیج، مقاومت است و این فرهنگ ۳۷ سال کشور را حفظ کرده است و در این مدت ما نان مقاومت را می‌خوریم نه نان مذاکره را.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با بیان اینکه طاغوت مسجد جامع کرمان را به آتش کشید، اما مردم کرمان ایستادند و جواب این مقاومت را گرفتند، گفت: مقاومت دشمنان را سر جای خود می‌نشاند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الگوی چهار سرمایه بسیجی یعنی تدین، بصیرت، ولایتمداری و مقاومت،  امام حسین (ع) است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.