شهرکرد-بسیجی می تواند حرکت رو به جلو کشور را تضمین کند و فرهنگ بسیجی به معنی پیشرو بودن در همه عرصه های اساسی زندگی است.

‌فرهنگ بسیجی یعنی در هم کوبنده ظالمان و فاسدان

به گزارش قدس آنلاین  در پنجمین روز از هفته بسیج که ظهر امروز و با حضور سردار علی محمد اکبری میهه،حجت الاسلام اسماعیل زمانپور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد، محمد کوثری مدیرکل اطلاعات استان،سردار غلامزاده فرماندهی انتظامی استان و خیل کثیری از عاشقان بسیجی و دوستداران ولایت در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار گردید.

جانشین فرماندهی سپاه استان چهار محال و بختیاری،در جمع پرشور هزان نفر از بسیجیان شهرستان شهرکر، با تبریک هفته بسیج و تسلیت فرارسیدن ایام رحلت جانگداز پیامبر اکرم و شهادت حضرت امام مجتبی و امام رضا علیهم السلام، واقعه تروریستی عراق و شهادت جمعی از زوار اربعین حسینی به دست گروه های تکفیری سلفی (داعش) را محکوم کرد.

سردار علی محمد اکبری میهه، با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان، سرداران و 2400شهید استان چهارمحال و بختیاری و شهدای مدافع حرم که تمثال 11 شهیددفاع از حریم آلله زینت بخش این مراسم بود،به بیان خاطراتی از رشادت شهیدانی همچون علی عسگری، عزت الله سلیمانی، علی طاهری و ... پرداخت.

وی،‌افزود:‌شهدای مدافع حرم از هر راهی که می توانستند با سختی مشقت خود را به جبهه مقاومت می رساندند تا از حریم ولایت و حرم اهلبیت علیهم السلام دفاع کنند.

سردار اکبری میهه، از سید ابراهیم،‌جانباز عرصه فتنه 88 خاطراتی گفت که با نام افغانی توانسته بود وارد جبهه مقاومت شود و حتی 6بار نیز زخمی شده بود و می گفت که از امام حسین علیه السلام خواسته ام تا روز تاسوعا یا عاشورا شهید شوم و بالاخره در شب عاشورای امسال به فیض شهادت رسید و به دیدار مولایش امام حسین علیه السلام شتافت.

وی،‌با بیان اینکه، شهدای ما ،‌زمان،‌مکان و نحوه شهادت خودشان را مشخص می کنند،‌گفت:‌شهید محمدحسن قاسمی نیز در عالم رؤیا به پدر و مادرش گفته بود که بعد از یکصد و چند روز پیکرش به میهن بازمی گردد و همین گونه شد.

اکبری میهه، در بخش دیگری از سخنان خود به تعریف واژه بسیج و فرهنگ بسیجی پرداخت و تأکید کرد:‌بسیج یعنی الگو،‌ایمان عاشقانه و تلاش صادقانه و مجاهدانه.

وی، افزود: فرهنگ بسیجی می تواند حرکت رو به جلو کشور را تضمین کند و فرهنگ بسیجی به معنی پیشرو بودن در همه عرصه های اساسی زندگی است.

این یادگار دفاع مقدس و رزمنده جبهه مقاومت،‌ خاطرنشان کرد: هیچ ملت باشرفی از فرهنگ بسیجی بی نیاز نیست. فرهنگ بسیجی یعنی فرهنگ اسلام ناب محمدی و فرهنگ بسیجی به معنی مقابله با نفس و اطاعت پذیری از اوامر ولی فقیه است.

وی،‌گفت:‌فرهنگ بسیجی یعنی پاسداری از اصول و ارزش های اسلامی، یعنی عشق به شهدا و صدور انقلاب به تمام دنیا.

سردار اکبری میهه در پایان گفت:‌فرهنگ بسیجی یعنی مبارزه با مفاسد اجتماعی و اقتصادی، مقابله با فتنه و فتنه گری،‌تشخیص خودی از غیرخودی و مقابله با استکبار و صهیونیسم جهانی.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.