قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عده ای تلاش می‌کنند روزی موضوع لغو کنسرت را بزرگ جلوه دهند و روزی لغو سخنرانی مطهری را تا خوراکی برای روزنامه و خبر گزاری ها ایجاد شود و معیشت و بیکاری و بدعهدی دشمن مورد توجه قرار نگیرد.

عده ای می خواهند با بزرگ کردن حاشیه ها مشکلات اصلی کشور فراموش شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله اسدالله ایمانی در واکنش به نامه اخیر رئیس‌جمهور که لغو سخنرانی علی مطهری را «مایه شرمساری» دانسته بود، اظهار داشت: جلوگیری از سخنرانی علی مطهری باید مورد ارزیابی قرار گیرد که چرا این حادثه اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به لزوم ریشه‌یابی حاشیه‌سازی‌های مطهری افزود: معمولاً با معلول مبارزه می‌شود و با علت مقابله نمی‌شود، مسئله کلی است که باید این مشکل حل شود که اگر قرار است با این پدیده برخورد شود باید ارزیابی قسمت‌های مختلف مورد برسی قرار گیرد و نباید برسی از حادثه دیده شود و مورد تحلیل قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز احساس می‌کنم گردانندگان برخی از امور به دنبال این هستند که موضوع فرعی و حاشیه ای اتفاق بیفتد و آن را بزرگ کنند و افکار و اندیشه‌های مردم را صرف آن موضوع کرده تا از مسائل اصلی جامعه فاصله بگیرند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای حاشیه سازی در کشور تصریح کرد: دوران دفاع مقدس حملات ایذایی انجام می‌شد تا دشمن متوجه آن حملات شود و از حمله اصلی غافل شود.

آیت الله ایمانی خاطر نشان کرد: امروز در جامعه همین گونه است، عده ای تلاش می‌کنند روزی موضوع لغو کنسرت را بزرگ جلوه دهند و روزی لغو سخنرانی مطهری را تا خوراکی برای روزنامه و خبر گزاری ها ایجاد شود و معیشت و بیکاری و بدعهدی دشمن مورد توجه قرار نگیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.