یزد- فرماندار اردکان با اشاره به ساماندهی پیست موتورسواری این شهرستان گفت: هر گامی که در راه توسعه زیرساخت‌های ورزشی و نیازهای تفریحی مردم برداشته شود، بخش زیادی از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را از بین خواهد برد.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی آسیب‌های اجتماعی را کاهش می دهد

به گزارش قدس آنلاین،هادی مقیمی با اشاره به بازدید  خود از پیست موتورسواری اظهارداشت: تردیدی در اهمیت و محبوبیت موتورسواری در بین مردم به‌خصوص جوانان این شهرستان نیست و این موضوع را از مطالبات و تقاضاهای موتورسوران در این راستا اعم از جوانان و ورزشکاران این رشته به‌خوبی می‌توان فهمید.

وی توجه به این ورزش مفرّح را در حوزه اجتماعی مهم ارزیابی کرد و افزود: پرداختن به ورزش موتورسواری، علاوه بر تقویت سرگرمی، شور و نشاط خاصی را در جوانان به‌وجود آورده است.

فرمانداربه رایزنی‌ها درجهت برگزاری مسابقات کشوری موتورسواری در شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت:مهم‌ترین موضوع در این زمینه تجهیز و اصلاح پیست موتورسواری شهرستان است که لازمه آن همت جمعی دست‌اندرکاران به‌ویژه مسئولان ورزش و جوانان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط است که با اولویت توجه به زمان برگزاری مسابقات کشوری در ماه‌های ابتدایی سال آینده باید بزودی اقدامات لازم انجام پذیرد.

وی ضمن تأکید بر مرتفع‌شدن کاستی‌های پیست موتورسواری اردکان در زمان کوتاه گفت:با توجه به سابقه این ورزش در شهرستان و استقبال گسترده مردم اردکان از مسابقات موتورسواری می‌توان برنامه‌ریزی‌هایی نیز در حوزه فرهنگی و اجتماعی مردم همزمان با برگزاری مسابقات در این پیست انجام داد.

رئیس هیئت موتورسواری شهرستان نیز تصریح کرد: طرح پیست موتورسواری اردکان با الگوبرداری از پیست آزادی تهران به اجرا در آمده است و یکی از بزرگترین پیست‌های استان به شمار می‌رود و در صورت تجهیز طبق استانداردهای بین‌المللی می‌تواند به‌عنوان مکان برگزاری مسابقات کشوری مورد استفاده قرار گیرد.

حامد افخمی علاقه‌مندی وافر جوانان اردکانی به این ورزش را عاملی برای فعالیت بیش از ۳۵ ورزشکار حرفه‌ای در اردکان خواند و افزود: ورزشکاران موتورسوار اردکان استعدادهای زیادی در این زمینه دارند که در صورت تأمین زیرساخت‌های این ورزش کسب مقام‌های کشوری دور از دسترس نیست و این ادعا در مسابقات استانی و کشوری ثابت شده است.

وی تصریح کرد: عدم واگذاری زمین مکان پیست بصورت رسمی، ایمنی و فنس اطراف زمین، احداث سکوی خط استارت و پایانی پیست، سرویس بهداشتی، تعمیر و توسعه سکوی تماشاگران، تابلوی علائم هشدار، تسطیح محوطه پارکینگ، مشکلات برق، راه و آب از جمله مشکلات و نواقص این پیست موتورسواری است که باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.