​ایلام- فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: در استان ایلام در حوزه اقتصاد مقاومتی تعداد یک هزار و ۶۸۹ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان به‌ وسیله بسیجیان اجرایی و به سرانجام رسید.

بیش از ۱۶۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی در ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار سید صادق حسینی در همایش بزرگ بسجیان ایلامی با بیان اینکه جریانی تلاش می‌کند که در مقابل بسیج شبیه‌سازی نماید تا شاید از قدرت آن بکاهد، اظهار داشت: خط راستین انقلاب و امام(ره) در مقابل اهداف استکباری دشمن و دو جریان انقلابی و ضدانقلابی، ترسیم است.

وی با اشاره به اینکه نیروی عظیم بسیج عامل تحرک، پیشرفت، عدالت‌خواهی، استکبارستیزی، تولید فکر و اندیشه هنر اسلامی، امنیت پایدار و توسعه اقتصاد مقاومتی است،  افزود: امروزه ما همه شاهد آن  هستیم که بسیج در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی الگو و سرمشق است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بیان داشت: بسیج در در خلق نشاط، آموزش، فرهنگ و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه پیشرو بوده و همه چیز را برای جامعه و انقلاب و نظام خواسته است.

سردار سید صادق حسینی یادآور شد: ظرفیت بسیجیان در عرصه‌های مختلف در بعد از انقلاب و بعد از جنگ تحمیلی در شرایط‌ های مختلف نمایان و آشکار است.

وی خاطرنشان ساخت: تعداد ۲ هزار و ۳۲۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیجیان ایلامی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در حوزه‌ های مختلف از جمله ساخت مسجد، غسالخانه، پل ارتباطی، آبرسانی و حوزه علمیه اجراء شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: در استان ایلام در حوزه اقتصاد مقاومتی تعداد یک هزار و ۶۸۹ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان به‌ وسیله بسیجیان اجرایی و به سرانجام رسید.

سردار سید صادق حسینی تأکید کرد: باید از تمام توان بسیج برای رشد و بالندگی جامعه استفاده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.