کرمان- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه عدم موضع‌گیری در بحث استقلال و دست‌آوردهای کشور از مصادیق نفوذ است افزود: امسال نیز آخرین نفر از یکی از گروه‌های نفوذ در استان که از سه سال پیش فعالیت می‌کردند دستگیر شد.

عدم موضع‌گیری در بحث استقلال و دست‌آوردهای کشور از مصادیق نفوذ است

به گزارش قدس آنلاین، سردار روح‌الله نوری امروز در همایش جهادگران بسیج علم و فناوری استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۹ نفر از عوامل نفوذ در استان کرمان شناسایی و دستگیر شدند اظهار داشت: هیچ کدام از این افراد کرمانی نیستند و کار آنها خط‌دهی پس از دوستی با افراد تاثیرگذار بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه با بازجوئی‌های بعمل آمده آنها به جرم خود اعتراف کردند افزود: در ابتدا مقاومت می‌کردند اما پس از ارائه مستندات حاضر به همکاری شدند.

وی با تاکید بر اینکه مسئله نفوذ در کشور یک واقعیت جدی است خاطرنشان کرد: این افراد اعتراف کردند که کاری به کشاورز و کارگر نداشتیم و ما به دنبال گروه‌های تصمیم‌ساز در استان و کشور بودیم.

سردار نوری افزود: اقرار کردند که چندین سال با افراد مشخص‌شده طرح دوستی می‌ریختند و سپس با سفرهای خارجی به عنوان توریست از کشور خارج شده و در آنجا موضوعات ضداسلامی و ضدانقلابی خود را به آنها دیکته می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه عوامل نفوذ در جهت تغییر گفتمان دینی و انقلابی کشور حرکت می‌کنند گفت: آنها از سوژه‌های خود می‌خواهند که هر جا بحث استقلال و دست‌آوردهای نظام به میان آمد طرفداری نکرده و موضع‌گیری نکنند و نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه عدم موضع‌گیری در بحث استقلال و دست‌آوردهای کشور از مصادیق نفوذ است افزود: امسال نیز آخرین نفر از یکی از گروه‌های نفوذ در استان که از سه سال پیش فعالیت می‌کردند دستگیر شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی در کشور اظهارداشت: مردم در سختی هستند و از مسئولان می‌خواهند که اهداف انقلاب را دنبال کنند.

سردار نوری با بیان اینکه شاهد ارائه آماری هستیم که عملیات اجرایی آن در سال‌های گذشته آغاز شده و امروز آن را با نام اقتصاد مقاومتی افتتاح می‌کنند گفت: این آمار توهین به مردم و انقلاب است و مردم می‌دانند که این پروژه‌ها در سال‌های گذشته شروع شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری تولید و اشتغال است افزود: کشور باید روی پای خود بایستد و امروز سپاه با توجه به اینکه ماموریتش چیز دیگری است گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت راه‌اندازی کرده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مسئولان نباید به مسائل حاشیه‌ای بپردازند و فقط به فکر اشتغال در جامعه باشند تصریح‌کرد: امروز بحث اشتغال و معیشت نگرانی مردم در کشور است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.