معاون اول رئیس جمهوری با حضور در سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه عملکرد دهه ۹۰ سازمان بسیج مستضعفین بازدید کرد.

جهانگیری از نمایشگاه بسیج دهه ٩٠ بازدید کرد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایرنا، اسحاق جهانگیری عصر روز شنبه از نمایشگاه دهه ۹۰ سازمان بسیج مستضعفین بازدید کرد و از نزدیک از دستاوردهای این سازمان بازدید به عمل آورد.
سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رضوی معاون توسعه روستایی رئیس جمهوری، معاون اول رئیس جمهوری را در این بازدید همراهی کردند.
از جمله حوزه های اصلی فعالیت بسیج مستضعفین بسترسازی و گسترش فضای بسیج در جامعه جذب و سازماندهی بسیج ده ها میلیونی حفظ و انسجام تعلیم و تربیت بسیجیان و کادرسازی می توان نام برد.
نقش آفرینی در بخش های جهاد رزمی و امنیتی، جهاد فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر، جهاد اقتصادی و سازندگی و خدمت رسانی، جهاد علمی، جهاد رسانه ای و توسعه و تقویت زیرساخت های بسیج از دیگر حوزه های اصلی فعالیت بسیج مستضعفین است.
این نمایشگاه از معاونت فرهنگی- اجتماعی بسیج، سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سازمان بسیج هنرمندان، سازمان بسیج رسانه، سازمان بسیج کارمندی و کارگری، اصناف، عشایری، پیشکسوتان، بنیاد فرهنگی بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان، سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، بسیج مساجد و محلات، سازمان بسیج ورزشکاران، طلاب و روحانیون، مداحان و هیات های مذهبی، حقوقدانان و وکلا، جامعه پزشکی و فرهنگیان تشکیل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.