یزد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که امروز در سالن زنده یاد حمیدیا برگزار شد، گفت: با توجه به ضرورت نیاز مردم استان یزد به آب شرب، تامین امنیت خط انتقال آب به این استان مهم و نیازمند توجه جدی است.

تامین امنیت خط انتقال آب شرب یزد ضرورتی قابل توجه است

به گزارش قدس آنلاین، نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور استاندار یزد، اعضای مجمع نمایندگان استان و مدیران استانی در استانداری یزد برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست با توجه به اتفاقات اخیر و تخریب قسمتی از لوله مربوط به خط انتقال آب شرب به استان یزد در شرق استان اصفهان گفت: با ضرورت ساماندهی این مسئله در شورای برنامه ریزی استان، استاندار محترم گزارشی از اقدامات و پیگیری های این موضوع در تماس با مقامات کشوری و استاندار اصفهان، ارائه  و  نیاز استان به  حفظ شرایط برای تامین آب شرب  را مورد تاکید قرار دادند.

محمد علی طالبی  گفت: در همین راستا گزارش رییس مجمع نمایندگان استان از تماس با وزیر کشور و گفت و گو پیرامون این موضوع، ارائه شد که همه اقدامات صورت گرفته در این زمینه نشان از کوشش همه مسئولین  برای حل این مسئله دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز حیاتی استان یزد به آب شرب ضروری است تا مسئولان کشوری و سیاسی و امنیتی استان اصفهان توجه جدی تری به تامین امنیت خط انتقال آب یزد داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار یزد در پایان سخنان خود گفت:امیدواریم با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از جمله نشست مشترک با مسئولان استان اصفهان و تاکید مقام های کشوری بر این موضوع،دیگر تکرار چنین اتفاقاتی درباره خط انتقال آب به استان یزد را شاهد نباشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.