زاهدان- دادستان کل کشور با بیان اینکه در اجرای عدالت با هیچ شخصی تعارف نداریم بیان کرد: اگر امنیت نباشد اقتصاد و معیشت برای انسان لذت بخش نخواهد بود باید همیشه قدردان امنیت باشیم.

دستگاه قضایی با هیچ فردی تعارف ندارد/لغو سخنرانی مطهری بزرگنمایی بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز شنبه در آیین معارفه دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت:فضای سالم فرهنگی و داشتن هوای پاک حق عموم مردم است و اگر کسی خواست تعرضی به این حقوق کند دادستان باید سینه را سپر و از حقوق عموم مردم دفاع کند.

وی با بیان اینکه دادستان های سراسر کشور باید همیشه در صحنه حضور داشته و از حقوق عامه مردم دفاع کنند ادامه داد: یکی از وظایف دادستان ها که به صراحت در قانون احصا شده دفاع از حقوق عامه مردم است.

حجت الاسلام منتظری  با اشاره به اینکه خشونت و ترور در چهار طرف ایران اسلامی ادامه داد: خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب امنیت پایدار در کشور وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه نیاز است تا مردم با دستگاه قضا همکاری های لازم را در جهت شناسایی و معرفی قاچاقچیان داشته باشند بیان کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان با تلاش نیروهای امنیتی، علما، ریش سفیدان و بزرگان طوایف از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و این امنیت در تمام کشور زبانزد خاص و عام است.

وی همچنین با اشاره به لغو سخنرانی آقای مطهری در مشهد مقدس گفت: این موضوع با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه در حال پیگیری و بررسی است و تاکنون در این زمینه به نتیجه قطعی نرسیده ایم اما واقعیت اینست که در این جریان جناح ها بزرگنمایی کردند.

وی گفت: بالاخره یک موضوعی اتفاق افتاد و ناگهان برخی از مقامات بدون انجام تحقیق لازم موضع‌گیری‌هایی انجام دادند.

حجت‌الاسلام منتظری تاکید کرد: چگونه است که اگر سخنرانی جناح مقابل لغو بشود هیچ فریادی سر داده نمی‌شود نه رئیس جمهور و نه نمایندگان مجلس و نایب رئیس مجلس که این‌قدر ندای آزادی سر می‌دهد برای لغو سخنرانی دیگران فریادی سر نمی‌دهند

:دادستان کل کشور ادامه دادبرای اجرای عدالت با کسی تعارف نداریم و لذا تامین امنیت و حفظ آن مقوله ای مهم است و افرادی که دارای تریبون هستند می بایست در سخنرانی‌ها مراقبت کنند.

وی گفت: افراط و تفریط از طرف هر جناح و جریانی باشد بد است زیرا این مباحث دعواهای خانوادگی است و نباید آن را بزرگ کرد و به عناصر دشمن اجازه تحرک داد و باید مسائل در درون کشور حل شود.


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.