مشهد- تولیت آستان قدس رضوی در پیامی شهادت زائران حسینی ‌و ارتحال زائران رضوی را تسلیت گفت.

تولیت آستان قدس رضوی شهادت زائران حسینی ورضوی را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیام خود نوشت: برگزاری شکوهمند حماسه اربعین حسینی با حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان سالار شهیدان و آزادگان جهان در نهایت آرامش، عظمت و شکست نظام سلطه و مزدوران جاهل و دون پایه‌اش در همه میادین، باعث شد که سبعیّت و شیطان صفتی خود را در روزهای بازگشت زوار عزیز و شریف آن حضرت نمایان کنند. اقدامی غیراسلامی و غیرانسانی که دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد و موجب نفرت بیش از پیش نسبت به عاملان حقیر و جاهل و اربابان کثیف ایشان یعنی آمریکا، رژیم جعلی اسرائیل و آل سعود خواهد شد.

وی در این پیام یادآور شد: همچنین متأسفانه در زمانی که مشهد الرضا(ع) میزبان عاشقان و دلدادگان حریم اهل بیت (ع) است، شاهد حادثه تلخ دیگری بودیم که در آن جمعی از راهیان طریق الرضا(ع) ملکوتی و جمع دیگری از این عزیزان مجروح شدند. از خداوند متعال برای زائران آسمانی شده سید الشهدا(ع) و حضرت رضا(ع) علوّ درجات را خواهانم و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندم و به صورت ویژه به هموطنان آذربایجانی که همه ساله با شور و دلدادگی خود جلوه‌ای عاشقانه از عشق و ارادت را در حریم مطهر رضوی پدید می‌آورند، عرض تسلیت دارم و و رجاء واثق دارم که اگرچه این عزیزان در سیل خروشان عزاداری نبوی، حسنی و رضوی حضور ندارند ولیکن در محضر مولا و ارباب خود میهمان هستند.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: اینجانب در جوار مضجع شریف امام علی بن موسی الرضا (ع) مراتب تسلیت خود را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده‌های مکرم داغدار اعلام می‌دارم و برای تمامی مجروحان و آسیب دیدگان این حادثه غم انگیز آرزوی صحت و عافیت از درگاه الهی دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.