سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال می‌گوید دنبال سرمربیگری در تیم‌های باشگاهی نیست.

درباره انحلال استقلال حرفی ندارم/ من مربی شناخته شده ای هستم/ می‌توانم مدیر فنی باشگاه‌ها باشم!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، درباره انحلال تیم استقلال و اینکه بازیکنان درخواست داشتند شما به عنوان مربی کنار تیم باشید، اظهار داشت: من تمایلی ندارم در این باره صحبت کنم. بهتر است سکوت کنم و خودم را درگیر حاشیه نکنم. کسانی که دنبال حاشیه هستند بهتر است خودشان را جمع کنند و به فوتبال بانوان ضربه نزنند.

وی افزود: بازیکنان به من اعتقاد دارند چون چهره شناخته شده‌ای هستم. زمانی که تیم منحل شد درگیر تیم ملی بودم و نخواستم ورود کنم. شنیدم آقای افتخاری گفته به خاطر مشکلات مالی تیم را منحل کرده است. من دنبال سرمربیگری تیم باشگاهی نیستم چون به تیم ملی تعهد دارم. درست است که امثال من دوست نداریم در تیم باشگاهی باشیم اما می‌توانیم به عنوان مدیر فنی کمک کنیم. افتخار من این است که بازیکنانم در تیم‌های مختلف بم، سیرجان و استقلال بازی می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۹ سال درباره نتایج این تیم در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا، اظهار داشت: در این مرحله ویتنام با ما همگروه بود که تیم قدرتمندی است. نتیجه هم دور از انتظار نبود. همین که اختلاف را با این تیم کم کرده‌ایم خوب است و ما انتظار برد نداشتیم. تیم بانوان جوان ایران در حال حاضر سیر صعودی دارد و اعتقاد دارم موفقیت‌ها باید پله پله باشد.  فدراسیون ایران همیشه توجه ویژه‌ای به فوتبال پایه داشته و مطمئنم سال ۹۶ می‌تواند سال شکوفایی فوتبال بانوان ایران باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.