ایلام- فرماندار شهرستان مرزی مهران گفت: پس از پایان مراسم باشکوه اربعین حسینی، شهرداری مهران با بسیج تمام امکانات و نیروها، به تنهایی و با جدیت در حال پاکسازی معابر و میادین این شهر از زباله و نخاله است.

شهرداری مهران به تنهایی در حال پاکسازی شهر است

به گزارش قدس آنلاین، مراد ناصری روز یکشنبه با بیان اینکه دستگاه ها و استان های معین، مهران را قبل و پس از مراسم اربعین تنها گذاشته اند، اظهار داشت: تنها شهرداری استان های تهران و مرکزی در ایام اربعین به یاری خادمان زوار حسینی در این مدت شتافته اند و متأسفانه از دیگر استان های معین بجز برپا ساختن چند موکب اختصاصی، همراهی و همکاری چشمگیری مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه نقش مردم استان ایلام و بویژه مردم مرزدار مهران در خلق حماسه اربعین حسینی بی نظیر بوده و خدمات و زحمات شان شایسته تقدیر است، افزود: از تمام نیروها و خادمان زوار حسینی که در این مدت همراه و همیار ما بوده اند، صمیمانه سپاسگزاری می نماییم.

فرماندار شهرستان مرزی مهران با بیان اینکه پس از پایان همایش بزرگ اربعین، روزانه حدود ۱۵۰ تن انواع زباله از معابر و میادین شهر مرزی مهران برداشت و در سایت مخصوص زباله تخلیه می شود، بیان داشت: از سعه صدر، نجابت و زائر نوازی مردم مهران که عاشقانه و خالصانه و برای تسریع در خدمات رسانی به زائران، مشکلات زیادی را تحمل نمودند، تقدیر می شود.

مراد ناصری یادآور شد: با تلاش بی وقفه شهرداری مهران، تمامی بلوک های سیمانی و نیوجرسی های نصب شده(جدا کننده ها) از کوچه ها و معابر شهر مهران برداشته شده و تردد در معابر این شهر مرزی به روال عادی بازگشته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه توسعه، تعریض، بهسازی و آماده سازی راه های مواصلاتی منتهی به مرز مهران اقدامات خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان ساخت: تلاش خواهد شد که تا اربعین سال آینده زمینه را برای چهاربانده کردن مسیرهای اصلی به طرف پایانه مرزی مهران را فراهم سازیم.

فرماندار شهرستان مرزی مهران تصریح کرد: پس از پایان مراسم باشکوه اربعین حسینی، شهرداری مهران با بسیج تمام امکانات و نیروها، به تنهایی و با جدیت در حال پاکسازی معابر و میادین این شهر از زباله و نخاله است.

مراد ناصری با بیان اینکه مرز مهران امن ترین دروازه عتبات عالیات است و باید زیرساخت ها و ظرفیت های اساسی در آن ایجاد شود، تأکید کرد: برای تسهیل در تردد زائران بایستی ایجاد راه آهن، توسعه و تجهیز فرودگاه و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی، در سرلوحه برنامه اصلی مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم استان های معین تا اربعین سال آینده عملاً یاریگر و همیار مهران و زائران ابا عبدالله الحسین(ع) باشند، گفت: انتظار ما از استان های معین، همکاری و همراهی لازم در راستای رفع موانع و مشکلات فراروی شهر مهران و تردد زائران اربعین حسینی در سال های آتی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.