شهرکرد-با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تجهیز راهدارخانه های استان، نیروهای راهداری آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مسافران در کنار سایر دستگاه‌های امدادی را دارند.

تمامی راهدارخانه‌های چهارمحال وبختیاری برای عملیات زمستانی تجهیز شدند

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر سلمان زاده صبح یکشنبه با اعلام این خبر گفت : ۲۹۷ راهدار در قالب ۳۸ اکیپ ثابت و سیار همراه با ۲۳۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین  شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش و ۵۲ دستگاه تراکتور از نیمه آذرماه جاری در طرح زمستانی این استان فعال می باشند.

سلمان زاده افزود: شرایط جوی استان چهارمحال وبختیاری و قرارگرفتن در منطقه کوهستانی ضرورت این آمادگی را دو چندان کرده است.

وی تصریح کرد: محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی و برفگیر است شامل ۲۱۵ کیلومتر بزرگراه، یکهزار و ۱۳۶ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲ هزار و ۳۸۱ کیلومتر راه روستایی است.که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته نیروهای راهداری استان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مسافران در کنار سایر دستگاه‌های امدادی مانند پلیس راه، هلال‌احمر، مدیریت بحران و اورژانس را دارند.

شایان ذکر است :اکیپ های راهداری در گردنه ها و نقاط سخت گذر چهارمحال و بختیاری در تمام طول سال فعال هستند  این اکیپ‌ها مسئولیت‌هایی مانند برف روبی، نمک پاشی، قنوزنی، نظافت علایم، ترمیم روشنایی‌ها و ارائه خدمات مورد نیاز در هنگام بارش برف یا سایر موارد در اسرع وقت به مسافران جاده‌ای را بر عهده دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.