مدیرگروه سرمایه انسانی آموزش و ترویج ستاد توسعه زیست فناوری گفت: برگزاری جشنواره‌های دانش‌آموزی سبب ایجاد رقابت سالم و شکوفایی خلاقیت در آنان می‌شود.

جشنواره‌های علمی سبب شکوفایی خلاقیت در میان دانش‌آموزان می‌شود

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی سیدی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره دانش‌آموزی زیست فناوری اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی باعث ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان شده و امیدواریم که دانش آموزان با ایجاد خلاقیت و نوآوری بتوانند آینده کشور را بسازند.

وی با بیان اینکه عملکرد سومین جشنواره دانش‌آموزی زیست فناوری خوب بوده است، تصریح کرد: در این جشنواره ما شاهد همکاری و تعامل خوب بین چندین مجموعه بودیم چرا که موفقیت بدون مشارکت گروهی امکان‌پذیر نیست؛ عامل اصلی این موفقیت بیشتر به‌خاطر مشارکت دانش‌آموزان و معلمان بوده و در این کار گروهی والدین نقش ارزنده‌ای را ایفا کردند؛ اگر حمایت این مجموعه‌ها نبود دانش‌آموزان نمی توانستند ایده‌ها و طرحهای خود را ارائه دهند.

مدیرگروه سرمایه انسانی آموزش و ترویج ستاد توسعه زیست فناوری  افزود: تمامی شرکت کنندگان و دانش آموزان برنده هستند و ما می‌توانیم تنها به نمایندگانی از این دانش آموزان جایزه دهیم ولی از نظر ما تمامی دانش آموزان برنده هستند.

سیدی گفت: امیدوار یم با طرحهای این دانش آموزان و ادامه موفقیتهای آنها در سال های آینده اقتصاد نفتی را به اقتصاد زیستی تبدیل کنیم.

سومین جشنواره دانش‌آموزی زیست فناوری سه تا پنج آذر در مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب برگزار شد.

در اختتامیه سومین جشنواره دانش‌آموزی زیست فناوری از برگزیدگان تمامی رشته های نوآوری و خلاقیت، ابداعات و اختراعات دانش آموزی در شاخه های مختلف زیست فناوری و در رشته های هنری از جمله کاریکاتور، نقاشی، عکس میکروسکوپی، ماکت سازی و ... با اهدای جوایز و لوحی تقدیر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.