تبریز- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: آخوندی به مجلس فراخوانده می‌شود و در صورتی که توضیحات وی قانع کننده نباشد استیضاح وی در دستور کار جدی مجلس قرار می‌گیرد.

استیضاح آخوندی در دستور کار جدی مجلس قرار می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، زهرا ساعی با بیان اینکه از ساعات اولیه حادثه تلخ قطار تبریز-مشهد از وزارت خانه‌های مرتبط پیگیر روند امدادرسانی و... بودم اظهار داشت:‌ علت موضوع را پیگیر هستیم تا با قاطعیت با مسببان آن برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه وزیر راه باید در این موضوع پاسخگو باشد، افزود: در صورت نیاز و در صورت قانع نشدن از توضیحات وزیر راه، استیضاح در دستور کار حدی مجلس قرار می‌گیرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امداد رسانی در ساعات اولیه با مشکلاتی روبرو بود که با پیگیری لازم تقویت شد، گفت: باید با رفع مشکلات امداد رسانی از تکرار چنین مشکلاتی در حادثه‌های دیگر جلوگیری کنیم.

ساعی با اشاره به اینکه علت اصلی حادثه سهل انکاری انسانی اعلام شده است، ابراز داشت: این در حالی است که سیستم اتوماتیک شده بود و باید ضریب امنیت بالا می‌رفت تا قائم به فرد نباشد که سهل انکاری فرد منجر به فاجعه انسانی شود.

وی بر پیگیری قاطعانه این موضوع در مجلس و دولت تاکید کرد و خاطر نشان کرد: به عنوان وکیل مردم از جان مردم کوتاه نمی‌آییم و با اقدامات پیشگیرانه دولت باید از تکرار چنین فجایعی جلوگیری کنیم.

این نماینده تبریز، در پایان تاکید کرد: آخوندی به مجلس فراخوانده می‌شود و در صورتی که دلایل و توضیحات وی قانع کننده نباشد استیضاح وی در دستور کار جدی مجلس قرار می‌گیرد.

ساعی در پاسخ به سئوالی مبنی بر نظر فراکسیون امید مجلس برای پیگیری استیضاح آخوندی گفت: این نظر شخصی بنده بود که اعلام کردم و باید پس از تعطیلات مجلس در جلسات فراکسیون نیز نظر جمعی اخذ شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.