ایلام- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: فرهنگ و سیره اهل‌البیت(ع) بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

سیره اهل البیت(ع) بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی محمدنیاکان در نشست اعضاء جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی، اظهار داشت: این جشنواره از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است و سال آینده برای ششمین بار متوالی به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از فعالیت‌ اعضای دبیرخانه در سال جاری و مؤسسه فرهنگی و هنری عصر پیام ایلام، افزود: برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی و سفرنامه نویسی رضوی در ایلام، یک افتخار بزرگ برای فرهنگ استان است.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیان داشت: آغاز فعالیت ششمین جشنواره رضوی در ایلام گامی مهم در راستای اشاعه و بسط فرهنگ رضوی و همچنین ترویج فعالیت‌های فرهنگی ادبی مرتبط با سیره اهل‌البیت(ع) است.

علی محمدنیاکان یادآور شد: فرهنگ و سیره اهل‌البیت(ع) بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی خاطرنشان ساخت: این جشنواره به سه زبان فارسی، عربی، کردی با گویش‌های (کلهری، فیلی و لکی) به‌صورت ملی و فرامرزی برگزار خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: برای سالجاری، چاپ مجموعه آثار برگزیده سال ۹۵ در الویت قرار دارد و باید موردتوجه واقع شود.

گفتنی است، در این نشست قرارداد برگزاری ششمین جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی به مؤسسه فراسوی فصل پنجم هنر با مدیرمسئولی حسن اسدی نیا، واگذارشد.

لازم به ذکر است، در این نشست پس از توضیحات علی هلشی نماینده جشنواره در خصوص تشکیل اتاق فکر و برگزاری نشست با هیئت‌داوران و چگونگی آغاز کار تبلیغاتی مؤثر و تشکیل کمیته‌های مختلف، بحث و تبادل‌نظر گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.