رسانه‌های آلمانی امروز از یک حمله آتش سوزی از طرف افرادی ناشناس به سالن نمایشگاه هامبورگ که محل برگزاری نشست‌های مهمی همچون اجلاس سازمان امنیت و همکاری اروپا در چند روز آینده است خبردادند.

آتش‌سوزی عمدی محل نشست آینده سازمان امنیت و همکاری اروپا در هامبورگ

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه "ویرتشافتز ووخه" آلمان، حدود تقریبا یک هفته و نیم مانده به نشست سازمان امنیت و همکاری اروپا افرادی ناشناس محل برگزاری این اجلاس که سالن نمایشگاه هامبورگ بود را هدف حمله آتش سوزی قرار دادند.

یک سخنگوی پلیس صبح روز یکشنبه اعلام کرد که محققان این حادثه از ارتباط میان این حمله آتش سوزی و نشست پیش روی سازمان امنیت و همکاری اروپا خبر داده اند.

در تابستان سال آینده نیز قرار است اجلاس گروه بیست در این سالن نمایشگاه هامبورگ برگزار شود که در زمان برگزاری این دو نشست مهم انتظار اعتراضات گسترده ای در شهر هامبورگ می رود.

عاملان این حمله آتش سوزی علاوه بر آتش زدن سالن نمایشگاه در خیابان این ساختمان نیز آتش سوزی هایی را به راه انداختند. شدت آتش شیشه های منطقه ورودی نمایشگاه را درهم شکست. این آتش سوزی مجروحی نداشت.

بر اساس اطلاعات یک سخنگوی پلیس آسیب های این حمله آتش سوزی بالا  و میزان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

در سالن نمایشگاه هامبورگ قرار است در هشتم و نهم دسامبر (18 و 19 آذرماه) نشست وزرای امور خارجه سازمان امنیت و همکاری اروپا برگزار شود.

همچنین محل نشست جی بیست که در تابستان آینده با حضور رئیس جمهور آمریکا، روسیه و چین و به ریاست آلمان برگزار می شود نیز شهر هامبورگ آلمان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.