ایلام- استاندار ایلام گفت: تمامی مسئولان باید در راستای توسعه و پیشرفت استان تلاش کنند چرا که استان ایلام ظرفیت های بسیارمناسبی را برای توسعه و اشتغال دارد و لذا منتقدان به جای کارشکنی کمک کنند.

منتقدان به جای کارشکنی کمک کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مروارید با بیان اینکه منتقدان به جای کارشکنی به توسعه استان کمک کنند، اظهار داشت: تمامی کسانی که از دولت انتقاد می کنند، بجای کارشکنی به صحنه بیایند و به توسعه استان و ایجاد اشتغال کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام ظرفیت های بسیاری برای توسعه و اشتغال دارد، افزود: باید تمامی مسئولان در راستای شکوفایی این ظرفیت ها تلاش کنند.

استاندار ایلام یادآور شد: ائمه جمعه سراسر استان ایلام از طریق تریبون های نماز جمعه فرهنگ کار و تلاش در بین مردم را ترویج دهند، تا سیاست های اقتصاد مقاومتی تحقق یابند.

محمد رضا مروارید خاطرنشان ساخت: استان ایلام دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال است و تاکنون در زمینه بیکاری توانسته ایم کارهایی انجام دهیم که رتبه استان را به میانگین کشوری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه امکان ایجاد اشتغال در همه زمینه ها از جمله مرز، اربعین و دیگر بخش ها وجود دارد و تنها در حوزه سد سیمره ۶۵ کیلومتر ساحل داریم، تصریح کرد: زمینه های مناسبی برای ایجاد شغل های مرتبط از جمله گردشگری، صید و صیادی و آبزی پروری وجود دارد.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه با همکاری و همراهی مسئولان می توانیم تا ۳ سال آینده آمار بیکاری در استان را بیشتر کاهش دهیم، گفت: افرادی را که بدلیل بیکاری از استان مهاجرت کرده اند، با ایجاد شغل و فراهم شدن فرصت کار به شهر و دیار خود باز خواهند گشت.

 وی با اشاره به اینکه هفته آینده با مدیران عامل چند بانک در تهران دیدار می کنیم و تکلیف بانک هایی که همکاری نکرده اند را مشخص خواهیم کرد، اظهار داشت: بخشنامه های بانک مرکزی در راستای گشایش مشکلات است، ولی برخی از بانک ها در استان در این خصوص خوب عمل نکرده اند.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه فقط بانک های کشاورزی، ملی، صنعت و معدن و تجارت در زمینه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان خوب عمل کرده اند، بیان داشت: دیگر بانکهای استان در راستای گشایش مشکلات اصلاً همکاری مناسبی نداشته اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.