اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همه ما باید در رابطه با سیره اهل بیت(ع) آگاهی کسب کرده و آن را به جامعه منتقل کنیم چرا که بهترین راهنما برای سعادت و کمال ما است

سیره اهل بیت(ع)بهترین راهنما برای سعادت و کمال ما است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم سوگواری سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مصلای بیت المقدس شهر اراک، اظهار داشت:  همه ما باید در رابطه با سیره اهل بیت(ع) آگاهی کسب کرده و آن را به جامعه منتقل کنیم چرا که بهترین راهنما برای سعادت و کمال ما است

وی افزود: نبی مکرم اسلام(ص) صاحب اخلاق نیک بود و همه ما مسلمانان و پیروان اهل بیت (ع) باید بکوشیم رفتار و کردار حضرت رسول اکرم (ص) را سرلوحه کارها و زندگانی خود قرار دهیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) در طول حیات خود در جنگ های زیادی با دشمنان اسلام مقابله کردند و به پیروزی هایی بزرگ دست یافتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: پیامبر اکرم(ص) پرچم‌دار هدایت انسان ها است که برای هدایت و راهنمایی بشر، دو گنجینه عظیم و جاودان قرآن و اهل بیت(ع) را از خود به یادگار گذاشت.

وی تصریح کرد: هم اکنون جهان اسلام از داخل و خارج با دشمنان بسیاری مواجه است که چشم دیدن شیعیان و مسلمان را ندارند اما باید با ایستادگی در برابر آن و اتحاد و انسجام، اسلام ناب محمدی را ترویج کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: جنایت کارانی همچون آل سعود خون های زیادی را در کشورهای مسلمان همچون یمن، بحرین، سوریه و عراق ریخته و زنان و کودکان بی گناه و بی‌دفاع را به خاک و خون کشیده است.

دری نجف آبادی اضافه کرد: امروزه دشمن برای آسیب رساندن به اسلام ناب محمدی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند و با بهره گیری از روش های مختلف جنگ، تحریم و توطئه های اقتصادی به فکر تضعیف انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است بنابراین ملت ایران با وحدت، همدلی و انسجام و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری باید با اقتدار در برابر توطئه های دشمن مقاومت کنند و این انسجام و ایستادگی باید روز به روز تقویت شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.