ارومیه- نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه قوه قضائیه باید با خاطیان حادثه ریلی سمنان به شدت برخورد کند، گفت: واقعیت امر این است که مردم آذربایجان داغ دار شده‌اند و این مسئله را تا استیضاح وزیر و به نتیجه رساندن آن پیگیری می‌کنیم.

 مجلس پیگیر استیضاح وزیر راه و شهرسازی است/به پول بیمه نیاز نداریم

به گزارش قدس آنلاین، نادر قاضی‌پور با اشاره به سخنان وزیر راه و شهرسازی در رابطه با حادثه قطار تبریز-مشهد مبنی بر بیمه‌بودن قطار و مسافران گفت: آقای آخوندی ما هم ریز علی داریم، هم دهقان فداکار داریم، هم پیراهن اضافی داریم و هم پول داریم و به پول بیمه شما نیازی نداریم که گفتید قطار بیمه است.

قاضی پور با اشاره به داغ‌دار شدن مردم آذربایجان بیان کرد: مردم قهرمان آذربایجان به این راحتی از خون زوار امام‌رضا(ع) نخواهند گذشت و از ریاست قوه قضائیه خواستار برخورد با عوامل این حادثه از صدر تا ذیل هستیم و از آیت‌الله آملی‌لاریجانی می‌خواهیم این برخورد و رسیدگی را از شخص وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی شروع کند.

وی با اشاره به این که مجلس به‌شدت پیگیر استیضاح وزیر راه و شهرسازی است، افزود: واقعیت امر این است که مردم آذربایجان داغ دار شده‌اند و این مسئله را تا استیضاح وزیر و به نتیجه رساندن آن پیگیری می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.