بجنورد-مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون پنج هزار خانواده های محروم استان در آستانه فصل سرما نیازمند بخاری گازی هستند.

5 هزار خانواده مددجو نیازمند بخاری هستند/ خیران گرما بخش خانه های مددجویان شوند

به گزارش قدس آنلاین، عباس اهرابی اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های خیران داخل وخارج از استان و همکاری و مشارکت آنان در بخش‌های مختلف حمایتی مددجویان، می‌تواند کمک‌های شایانی در برطرف شدن نیاز خانواده‌ها در سطح مختلف معیشتی، درمانی، فرهنگی، آموزشی واقتصادی ودر نهایت توانمند سازی مددجویان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بخش اعظمی از مناطق  راز و جرگلان، بام وصفی آباد اسفراین، گیفان به برکت سفر مقام معظم رهبری از نعمت گاز برخوردار شده اند، گفت: طبق نیاز سنجی انجام شده از سوی مددکاران این نهاد، بیش از پنج هزارخانوار نیازمند بخاری گازی شناسایی شده اند.
وی با بیان اینکه تأمین نیازهای معیشتی، پوشاک و تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند در اولویت اهداف این نهاد قرار دارد، از مردم نیکوکار استان و خیران خواست تا با مساعدت‌های مالی و معنوی خود در آستانه فصل سرما  اقدامی خداپسندانه در جهت رفع نیاز از این خانواده‌ها صورت دهند.
اهرابی با اشاره به اینکه همه ساله کمیته امداد در اوایل فصل سرما نیازهای اساسی خانواده ها را به وسایل گرمایشی بررسی می کند، افزود: با توجه به توسعه گاز رسانی به روستاهای مناطق محروم این استان، نیازهای خانواده های تحت حمایت به بخاری های گازی و وسایل گاز سوز بیشتر شده و خیران و نیکوکاران می توانند علاوه بر کمک های نقدی، لوازم خانگی مانند آبگرم کن، بخاری گازی، اجاق گاز و سایر وسایل گرمایشی استاندارد را به خانواده های نیازمند واجد شرایط مساعدت کنند.
مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی افزود:کمیته امداد امام (ره) به تنهایی نمی‌تواند پاسخ گوی نیاز کلیه افراد تحت حمایت خود باشد، لذا از کلیه خیران خواستاریم تا با کمک‌های خود در فصل سرما یاری گر کمیته امداد جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به محرومان واقعی جامعه باشند.
اهرابی گفت: خیران وشهروندان استان برای کمک به این خانواده ها می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۱۴۰۰۵۰۸۰۰۴۰ نزد بانک مسکن واریز کنند ویا از طریق سامانه پرداخت نیکوکاری  و فعال سازی این خدمت از طریق ارسال کد# ۸۸۷۷* اقدام کنند .
وی افزود: در این شیوه  هموطنان خیر می‌تواند با وارد کردن پیش کد ۰۵۸ استان وجوهات مورد نظرخود را  به حساب کمک‌های مردمی استان واریز کنند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین شماره تلفن های ۳۲۲۵۷۶۵۴  و  ۳۴  الی ۳۲۲۶۳۰  آماده همکاری با خیران وشهروندان استان هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.