ایلام- معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: فضای روستاها برای اجرای طرح های دانش بنیان در استان ایلام مناسب است.

۴۹ طرح دانش بنیان در ایلام مورد برسی قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، شاپور پولادی در جلسه کمیته برنامه ریزی طرح های اشتغالزایی روستایی استان، اظهار داشت: یکی از مشکلات برنامه ریزی در کشور، تجویز طرح های تهیه شده در مرکز برای کل کشور است.

وی با بیان اینکه در زمینه صدور مجوز و تأیید صلاحیت این گونه شرکت ها باید دقت بیشتری از سوی متولیان امر صورت گیرد، افزود: متأسفانه بسیاری از این طرح ها توجیه مناسب برای فعالیت و اجرا ندارند.

معاون عمرانی استانداری ایلام به تهیه طرح های توجیهی اجرایی واحدهای صنعتی و تولیدی اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه بخشی از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند از توان کارشناسی بالا برخوردار نیستند و نمی توانند طرح های مناسب را تهیه نمایند.

وی به تأمین وثیقه های مورد نیاز توسط افراد اشاره و تأکید کرد: مهلت کوتاهی جهت تأمین وثیقه در اختیار این افراد قرار داده می شود و چنانچه نتوانند وثیقه مورد نیاز را تهیه نمایند، متقاضیان جدید جایگزین آنها خواهند شد.

معاون عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه فضای روستاها برای اجرای طرح های دانش بنیان مناسب است، اظهار داشت: در این جلسه ۴۹ طرح در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات، گردشگری و ... با اعتبارات لازم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.