اصفهان- معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی اصفهان نبود مدیریت واحد را مهمترین مشکل خدمات رسانی و ساماندهی کارتن خواب های استان دانست و گفت:‌ متاسفانه هر یک از سازمان های مرتبط با این مقوله به طور مجزا فعالیت می کنند.

نبود مدیریت واحد مهمترین مشکل ساماندهی کارتن خواب‌های اصفهان است

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی ناجی اظهار کرد: هر کدام از دستگاه های مرتبط با مقوله ساماندهی کارتن خواب های استان مانند بهزیستی، کمیته امداد، شهرداری، سازمان های مردم نهاد و خیران به طور مجزا و غیر هماهنگ با یکدیگر فعالیت هایی انجام می دهند و این امر باعث عدم یکپارچگی و انسجام در برنامه ریزی، ساماندهی و خدمات رسانی می شود.

وی با تاکید بر ظرفیت سازمان های مردم نهاد و خیران در ساماندهی کارتن خواب های استان افزود: برای هماهنگی بیشتر ضروری است تا سازمان های مردم نهاد پیش از فعالیت برای اخذ مجوز اقدام کنند.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی اصفهان از شناسایی ۵۰۰ کارتن خواب در استان خبر داد و گفت: مرکز استان بیشترین آمار کارتن خواب ها را دارد.

وی شهرهای کاشان، خمینی شهر و شاهین شهر را دیگر شهرهای استان اصفهان که دارای بالاترین میزان کارتن خواب هستند، عنوان کرد.

ناجی از وجود ۹۲ مرکز اقامت و اسکان کارتن خواب ها در استان خبر داد و افزود:‌ ۳۵ مرکز ترک اعتیاد مردان در شهر اصفهان برای کارتن خواب ها نیز در نظر گرفته شده است.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی اصفهان ادامه داد: همچنین چهار مرکز برای اسکان و ترک اعتیاد بانوان در استان وجود دارد که دو مرکز آن در شهر اصفهان فعالیت دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.