مشهد- استاندار مازندران گفت: مردم علوی مازندران پیروان راستین ولایت و امامت هستند .

استفاده از همه ظرفیت ها برای رونق تولید و اشتغال راه گشاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در جمع عزاداران هیئت ابوالفضل طبقده میاندورد ساری در مشهد مقدس خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم علوی مازندران در اربعین حسینی در کربلای معلی و در مشهد مقدس، بیانگر عشق و ارادت مردم ولایتمدار مازندران به خاندان ولایت و امامت است.

وی یادآور شد: آموزه های دینی و سیره و سنت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار متعلق به همه عصرها و نسلهاست و عمل به سیره آن بزرگوارن سعادت دنیا و آخرت ما را تضمین می کند.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه دستورات پیامبر گرامی اسلام (ص) سلامت بشر و جامعه را تضمین می نماید، تاکید کرد: همه باید در رسالت پیامبر و ائمه بیاندیشیدم و آموزه های دینی و فرامین الهی را در زندگی خود پیاده کنیم.

فلاح جلودار، پیامبر(ص) را فخر کائنات و مظهر مکارم اخلاقی خواند و گفت: باید سیره و سنت پیامبر در زندگی ما جاری و ساری باشد .

وی همچنین امام حسن مجتبی (ع) را مظهر اخلاق، تواضع، بخشندگی و برترین شخصیت زمان خواند و افزود: پیامبر گرامی اسلامی شرط دوستی خود را دوست داشتن امامان حسن(ع) و حسین(ع) اعلام و برای مزد رسالتش نیز مودت و محبت به اهل بیت را سفارش می کند.

استاندار مازندران به ایجاد تعامل، وحدت و انسجام در استان اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم از همه ظرفیت های استان برای توسعه و رونق تولید و اشتغال بهره ببریم .

فلاح جلودار تصریح کرد: راه مقابله با مشکلات، وحدت، تعامل، همکاری و مشارکت همه جانبه است.

وی در پایان از هیئت عزاداری طبقده میاندورود ساری به پاس انسجام و حضور شایسته در برنامه های مذهبی به ویژه در ایام اربعین و صفر در مشهد مقدس تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.