ایلام- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مهمترین و اصلی ترین هدف اجرای این طرح، بهبود فرآیندهای مدیریت مدرسه به منظور ارتقای سطح عملکرد و بهبود کیفیت آنها است.

طرح تدبیر در مدارس ایلام اجرایی شد

به گزارش قدس آنلاین، مهر انگیز جلیلیان اظهار داشت: طرح تدبیر دارای فرآیند هایی شامل آموزش و یادگیری، برنامه ریزی، فعالیت های مکمل و فوق برنامه، مشارکت همکاران، اولیا و دانش آموزان، سلامت و ایمنی در مدرسه، نظارت و ارزیابی و خلاقیت می باشد.

وی با بیان اینکه ۲۲۰ مدرسه ابتدایی در استان ایلام زیر پوشش این طرح قرار می گیرند، افزود: هدف از تدوین و اجرای این طرح، ارتقای عملکرد سطح مدیریتی در بین مدارس ابتدایی استان می باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه  ۷۳۰ مدرسه ابتدایی  با جمعیت دانش آموزی ۵۲ هزار نفر در استان ایلام وجود دارد، بیان داشت: این طرح در تحصیلی جاری برای دومین بار در ۲۲۰ دبستان دولتی و غیر دولتی شهری، روستایی و عشایری که دارای مدیریت مستقل هستند، اجرا می شود.

مهر انگیز جلیلیان با بیان اینکه مابقی مدارس ابتدایی استان فاقد مدیریت مستقل و بصورت مدیر آموزگار، اداره می شوند، اظهار داشت: امیدواریم اجرای این طرح در کیفیت عملکرد مدیران مدارس ابتدایی برای بهبود سایر فعالیتهای آموزشگاه ها موثر واقع شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.