شهرکرد-حضور پرشور و خودجوش مردم در اتمام حجت با فتنه‌گران و زدن مهر باطل بر آنان تصاویر زیبایی از عمق باور و اعتقاد مردم و علاقه‌مندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت.

سیل خروشان غیرت مردم در نهم دیماه آتش فتنه را خاموش کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی گرجی مرغملکی ظهر امروز در نشست بزرگداشت نهم دیماه با اشاره به اهمیت این قلّه فراموش نشدنی در خنثی‌سازی فتنه ۸۸ گفت: مردم ولایتمدار چهارمحال و بختیاری در روز ۸ دی‌ماه ۸۸ یک روز زودتر از اکثر نقاط کشور ثابت کردند از برخی خواص نیز بهتر نیاز را تشخیص می‌دهند و در لحظه مناسب اقدام مناسب را هم به عمل می‌آورند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و زمینه‌های فتنه ۸۸ افزود: حضور پرشور و خودجوش مردم در اتمام حجت با فتنه‌گران و زدن مهر باطل بر آنان تصاویر زیبایی از عمق باور و اعتقاد مردم و علاقه‌مندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت که دل دوستان انقلاب اسلامی را شاد و چشم دشمنان و بدخواهان را کورتر کرد.

گرجی مرغملکی تصریح کرد: توجه به لایه‌های پیدا و پنهان پیدایش فتنه ۸۸، اجرای طرح های بصیرت دهی، تأکید و ارائه راه روشن به نسل جوان و تبیین ابعاد فتنه ۸۸ از جمله سیاست‌های این ستاد در برگزاری مراسم گرامی‌داشت نهم دی است.

رئیس ستاد نهم دیماه استان تبیین جایگاه رفیع ولی فقیه در حراست از اصول و خط مشی کلی انقلاب اسلامی را از مهم ترین اهداف و سیاست‌های ستاد نهم دی برشمرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نامگزاری یک هفته به نام هفته بصیرت و میثاق با ولایت، اعزام سخنران ویژه نهم دی به سراسر استان، برگزاری عصر شعر فتنه و بصیرت در حضور نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری برنامه و همایش خاص اساتید و طلاب و ... از جمله برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این ستاد تاکنون است.

شایان ذکر است، همایش بزرگ بصیرت و میثاق با ولایت در مرکز استان و سایر شهرستان ها روز پنجشنبه ۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.