جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پیامی رحلت «آیت‌الله محمدنقی شاهرخی»، نماینده سابق استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

پیام تسلیت جامعه مدرسین در پی درگذشت «آیت‌الله شاهرخی»

به گزارش «قدس آنلاین»  به نقل از خبرگزاری ایسنا،  متن کامل این پیام به شرح زیر است: خبر درگذشت آیت‌الله سید محمدنقی شاهرخی(ره)، نماینده سابق مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری موجب اندوه فراوان گردید.

ایشان خدمات شایسته‌ای در امامت جمعه و نمایندگی حضرت امام خمینی(ره) به مردم ولایتمدار استان لرستان ارائه نمودند و در زمره‌ی وفاداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش برجسته‌ای در مبارزات انقلاب اسلامی داشته و همچنین سال‌ها به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای جنوب شرق آسیا تلاش فراوانی در راه معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و تقویت پایگاه تشیع و اهل بیت (علیهم السلام) و وحدت اسلامی داشتند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارتحال آن روحانی عالیقدر را به حوزه‌های علمیه، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، مردم وفادار و عزیز خطه‌ی لرستان و همه‌ ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم، به‌ویژه خاندان محترم و بازماندگان گرامی ایشان، تسلیت می‌گوید و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال مسألت می‌نماید.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.