عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس‌گفت: حملات علیه قوه‌ قضائیه در جهت خدشه‌دار کردن اقدامات مثبت و انقلابی رئیس قوه قضائیه است.

هجمه‌ها علیه دستگاه قضا برای خدشه‌دار کردن اقدامات مثبت رئیس قوه قضائیه است

به گزارش «قدس آنلاین» محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای‌اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم«پویا»، درباره جوسازی‌های اخیر علیه قوه‌ قضائیه، گفت: افرادی که از قبل رسیدگی‌ها و برخوردهای قوه‌ قضائیه احساس خطر می‌کنند و منافع‌شان به خطر می‌افتد، جهت تحت‌الشعاع قرار دادن عدالت قضایی و عملکرد خوب قوه قضائیه این اقدامات را انجام می‌دهند.

وی افزود: متاسفانه شاهد آن هستیم که این فضاسازی‌ها توسط رسانه‌های بیگانه با همسویی برخی جریانات و اشخاص سیاسی در داخل کشور صورت می‌گیرد و همان رسانه‌ها و جریاناتی که در گذشته علیه انقلاب و اعتقادات مردم به تبلیغات سوء می‌پرداختند امروز با تغییر رویه، همان اقدامات را علیه قوه قضائیه انجام می‌دهند و قصد دارند با تداوم این جریان به اصل نظام و انقلاب ضربه بزنند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه عده‌ای با انتشار ناآگاهانه برخی موضوعات به جوسازی‌ها علیه قوه‌ قضائیه دامن می‌زنند، اظهار کرد: عده‌ای در داخل کشور بدون کوچک‌ترین تحقیقی و بدون آنکه از صحت و سقم یک ماجرا آگاهی داشته باشند به نشر آن در رسانه‌ها و تریبون‌ها می‌پردازند، لذا باید با کسانی که عمداً به اینگونه اقدامات دست می‌زنند برخورد جدی صورت گیرد.

پورمختار با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه با جهت‌گیری‌های روشن و صریح مواضع خود را کاملاً مشخص کرده‌ است، گفت: حملات علیه قوه‌ قضائیه در جهت خدشه‌دار کردن اقدامات مثبت و انقلابی رئیس قوه قضائیه و ایجاد یک قطب مخالف در مقابل نظام است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.