مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به جایگاه رفیع آیت الله موسوی اردبیلی گفت: ایشان نقش چشمگیری در طول حیات انقلاب اسلامی و در ترویج معارف دین ایفا کرد.

آیت الله موسوی اردبیلی نقش چشمگیری در طول حیات انقلاب ایفا کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت آیت‌الله موسوی اردبیلی تصریح کرد: ایشان در طول حیات خود مرجع عالی‌قدر شیعیان داخل و خارج کشور از یاران نزدیک امام خمینی و از دوستان شهید مطهری بود.

وی افزود: ریاست دیوان عالی کشور، امام‌جمعه موقت تهران، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، عضویت در شورای عالی قضایی و تألیف کتب متعدد و پاسخگویی به سؤالات فقهی ازجمله نمونه‌های خدمت گذاری این مرجع عالی‌قدر محسوب می‌شود.

به گفته ستوده آیت‌الله موسوی اردبیلی در طول حیات خود مرجع تقلید شیعیان متعددی در داخل و خارج کشور بود و به دلیل تسلط به مباحث فقهی توانسته بود در امر پاسخگویی به سؤالات دینی نقش قابل‌توجهی ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید به ضرورت بزرگداشت یاد و خاطره این عالم ربانی تصریح کرد: به همین منظور روز پنج‌شنبه در مسجد جامع اردبیل ساعت ۱۴ مراسمی برای این بزرگوار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور اهل‌بیت و مسئولان دفتر آیت‌الله موسوی اردبیلی در این مراسم تأکید کرد: در واقع معرفی گوشه‌ای از شخصیت رفیع این عالم گران‌قدر در این مراسم مورد تأکید است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.