نیروهای رزمنده ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن مواضع نظامیان ارتش سعودی را در نقاط مرزی این کشور به ویژه در نجران و جیزان هدف حملات سنگین خود قرار دادند.

آتش سنگین یمنی ها بر جنوب عربستان؛ جیزان و نجران هدف حملات موشکی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن همچنان دستاوردهای بسیاری را در برابر متجاوزان و مزدوران سعودی کسب می کنند.

در همین راستا، یگان موشکی ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن یک فروند موشک «اورگان» را به اردوگاه مرزداری ارتش سعودی در نجران واقع در جنوب عربستان شلیک کرد.

موشک اورگان کابوس پادشاهی عربستان در جنوب این کشور بوده که اهداف با برد تا ۴۰ کیلومتر را مورد اصابت قرار می‌دهد و ۱۲ شلیک موفق به جیزان عملکرد اولیه این موشک را از سوی ارتش و نیروهای مردمی یمن تائید می‌کند.

نیروهای رزمنده یمنی مواضع و مراکز تجمع نظامیان ارتش سعودی را در منطقه المقطابه در جیزان واقع در جنوب عربستان هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند.

همچنین مواضع نظامیان ارتش سعودی در مناطق الضبعه و آل حماد در نجران واقع در جنوب عربستان نیز هدف حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن قرار گرفت.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم متجاوز سعودی با تشدید حملات ددمنشانه خود منطقه  الفرع در کتاف واقع در استان صعده را ۱۵ مرتبه بمباران کردند.

گفتنی است، رهبران انصارالله یمن اخیرا سعودی ها را تهدید کرده بودند که درگیری ها را به مرزها می کشانند و مرزها را برای متجاوزان ناامن می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.