طی روزهای اخیر مسئولان شهرستان ورامین با حضور در منزل شهیده دارندی، این شهیده را نماد عشق و ارادت مردم ورامین به سید و سالار شهیدان معرفی کردند.

زنی که نماد عشق ورامینی ها به اهل بیت شد/تشییع پیکر شهیده دارندی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حادثه تروریستی حله یکی از حوادث تلخ سال ۹۵ محسوب می شود که در آن، ده ها زائر و دوستدار سید و سالار شهیدان توسط گروه های تکفیری و تروریستی به شهادت رسیدند.

در میان شهدای حادثه تروریستی حله، شهرستان ورامین نیز داغدار و عزادار از دست دادن یکی از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت شد.

شهیده فاطمه دارندی که به عنوان خواهر شهید اسدالله دارندی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ شهید و شهادت و پاسداری از ارزش های دینی فعال بود، در این حادثه دعوت حق را لبیک گفت.

حضور مسئولان ورامین در منزل شهیده حادثه تروریستی حله

طی روزهای اخیر مسئولان شهرستان ورامین با حضور در منزل شهیده دارندی، این شهیده بزرگوار را نماد عشق و ارادت مردم ورامین به سید و سالار شهیدان معرفی کردند.

شهیده دارندی نماد عشق مردم ورامین به اهل بیت است

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، علی حیدریان شهردار و جمعی دیگر از مسئولان نیز در منزل شهیده حادثه حله در ورامین حاضر شدند.

خانواده شهیده دارندی نیز با صدور پیامی، مراتب تشکر خود را از همه مسئولان و مردم شهرستان ورامین که طی روزهای اخیر با این خانواده ابراز همدردی کردند، بیان داشتند.

شهیده دارندی عشق مردم ورامین به اهل بیت را نشان داد

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جریان دیدار با خانواده شهیده فاطمه دارندی اظهار داشت: مردم شهرستان ورامین همواره دوستدار و محب اهل بیت عصمت و طهارت بوده و هستند و شهیدانی نظیر دارندی ها این مهم را به همگان نشان دادند.

وی افزود: شهادت یک سعادت بزرگ محسوب می شود که نصیب هر فرد و انسانی نخواهد شد و بدون تردید شهیده دارندی دارای صفات و ویژگی هایی بوده که در راه زیارت سید و سالار شهیدان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

محمودی ادامه داد: بدون تردید شهدای حادثه تروریستی حله به عنوان نماد عشق و ارادت مردم ایران اسلامی به اهل بیت محسوب می شوند و نام و یادشان هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: گروه های تروریستی و تکفیری بدانند که نور اهل بیت عصمت و طهارت در دل دوستداران انوار الهی خاموش شدنی نیست.

وی تأکید کرد: بدون تردید داعش پاسخ خود را پس از حادثه تروریستی حله خواهد گرفت و بر اساس وعده الهی، خون مظلومان پایمال نخواهد شد.

مردم ورامین عاشق و دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت هستند

علی حیدریان شهردار ورامین نیز در دیدار با خانواده شهیده دارندی اظهار داشت: شهادت در راه سید و سالار شهیدان یک سعادت محسوب می شود و خوشا به حال شهیدانی نظیر دارندی ها که در این راه نورانی به شهادت رسیدند.

وی افزود: مردم ورامین عاشق و دلباخته اهل بیت عصمت و طهارت هستند و در جریان راهپیمایی اربعین این مهم را به خوبی نشان دادند.

برگزاری آیین تشییع پیکر شهیده دارندی در ورامین

عصر سه شنبه نیز آیین تشییع پیکر شهیده فاطمه دارندی با حضور مسئولان، علما، روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم ورامین برگزار شد.

مردم ورامین در این مراسم، پیکر مطهر شهیده دارندی را از شهرک رضی واقع در پشت مسجد جامع تا میدان امام خمینی(ره) تشییع کردند.

آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه، محمد رضا یوسفی فرماندار و حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از جمله حاضران در این مراسم بودند.

شرکت کنندگان در این مراسم با اشاره به این نکته که باید حادثه تروریستی حله از سوی مسئولان کشور پیگیری شود، به گروه های تروریستی هشدار دادند که خون مطهر شهدای این حادثه پایمال نخواهد شد.

تشییع کنندگان تأکید کردند که مردم ورامین همواره دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت بوده و این مهم را در برهه های گوناگون نشان داده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.