اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم تشییع شهدای حله که با حضور وزرای کشور و اطلاعات در شهر اهواز برگزار شد بیان کرد: آتش تروریست در منطقه خاور میانه به رهبری آمریکا و با همکاری صهیونیست ها و آل سعود برافروخته شده است.

آتش تروریسم توسط آمریکایی ها، صهیونیست و آل سعود برافروخته شده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری با بیان اینکه سردمداران جهان استکبار همچون هیلاری کلینتون  به تشکیل گروه های تروریستی  اعتراف دارد افزود: آل سعود و صهیونیست نیز آتش فتنه ای را در دنیا روشن کردند که انشاالله این جمعیتی بزرگ و حاضر در این مراسم انتقام خون فرزندان خود را از  آل سعود خواهند گرفت.

وی همچنین با اشاره به حضور حداکثری مردم در خیابان ها برای حضور در مراسم تشییع شهدای حله بیان کرد: اجتماع امروز مردم اهواز در تشییع شهدای حله پاسخ کوبنده ای به داعش و اربابان آن است.

وی ادامه داد: امروز ما در غم از دست دادن عده ای از زائران حسینی هستیم که بیشتر آنها معلم قرآن، فاضله و مربی اخلاق بودند و بی جرم و بی گناه و فقط به جرم شیعه علی بودن شهید شدند.

وی با بیان اینکه آنها زائران قبر مطهر فرزند امام علی (ع) بودند که آنها را قطعه قطعه کردند و لذا در برابر خون آن ها نباید سکوت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: به منظور ابراز همدردی با مردم خوزستان و همچنین خانواده های شهدای حله رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، مسئول بخش بین المللی بیت مقام معظم رهبری، یکی از اعضای اصلی بیت مقام معظم رهبری و به همراه یکی دیگر از مسئولان دیگر به نمایندگی از مقام معظم رهبری در استان خوزستان و همچنین هیئتی از طرف رئیس جمهور و هیئت دولت برای ابراز همدردی  و در راس آن وزرای اطلاعات و کشور حضور پیدا کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.