اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین عزاداری سالروز شهادت امام رضا(ع) در مصلی شهر اراک بیان کرد: خراسان به برکت امام رضا(ع) به کانون علم و دانش و امام شناسی تبدیل شده است.

خراسان به برکت امام رضا(ع) به کانون علم و دانش و امام شناسی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در مراسم سوگواری عزاداران اهل بیت(ع) که صبح چهارشنبه در مصلی شهر اراک برگزار شد اظهار کرد: وجود مبارک حضرت ثامن الحجج(ع) در زمان حیات ایشان و حتی پی از شهادت مایه برکات فراوانی در این سرزمین بوده است چنانچه که مشاهده می شود به برکت امام رضا(ع) در مشهد مقدس سفره بزرگ معرفت، تعلیم و تربیت پهن شده است.

وی ادامه داد: امروز خراسان به برکت امام رضا(ع) کانون علم و دانش، معرفت، خداشناسی و امام شناسی تبدیل شده است.

امام جمعه اراک هدف از برگزاری مراسم برای ائمه اطهار را دفاع از اسلام عنوان کرد و افزود: باید توجه داشت که سایر اقداماتی که در برگزاری مراسم برای ائمه اطهار انجام می شود وسیله ای برای رسیدن به این هدف است و باید توجه داشته باشیم در برگزاری مراسم ها از هدف اصلی دور نشویم.

دری نجف آباد ی همچنین با اشاره به اوضاع نامناسب کشورهای مختلف از جمله سوریه و یمن ادامه داد: امروز اسلام نیازمند افرادی همانند مالک اشتر، شهید باهنرو رجایی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: اسلام امروز به مدافعان حرم نیاز دارد و وظیفه همه مسلمانان است تا برای دفاع از حرم اهل بیت آماده جهاد باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.