مشهد- امام جمعه موقت تهران در جمع هیئت دانش آموزی انصارالمهدی مشهد اظهار کرد: دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال نفوذ و فروپاشی خانواده هاست.

دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال نفوذ به خانواده هاست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام کاظم صدیقی شامگاه چهارشنبه در جمع هیئت دانش آموزی انصارالمهدی مشهد بیان کرد: راه اندازی شبکه ملی ارتباطات ضروری است زیرا اگر مرزها را نبندیم نفوذی ها به کشور وارد شده ومرزهای عدالت ، حکمت و پاکی را مورد تجاوز قرارمی دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمن از این ابزار برای نفوذ به خانه ها استفاده کرده است ادامه داد: شما جوانان در آینده نباید اجازه دهید مرزهای شرف در خانواده ها شکسته شود وبا نوآوری ضروری است تاجاذبه شبکه های ملی را بالا ببرید تا مثل امروز ریشه خوبی ها و فضیلتها از بین نرود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دشمن بدون هیچ هزینه ای در حال مسلط شدن برما ودرهم شکستن مرزهای اعتقادی است یادآور شد: دشمنان ما ازطریق همین شبکه های مجازی سعی دارند تا لجن و بدبینی را وارد خانواده و دلهای جوانان پاک کنند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات پیش روی خانواده ها و جوانان بیان کرد: صبر تحمل مشکلات وجهاد در عرصه های مختلف زندگی است و گاهی انسان در چند جبهه مختلف جهاد ازجمله جهاد سیاسی ،اخلاقی ونظامی درگیرمی شود.

وی ادامه داد: دست و پنجه نرم کردن با تحریم ، فقر ومشکلات زندگی،جهاد محسوب شده و سراسر زندگی مملو ازاین مجاهدتهاست و این قدم اول برای رسیدن به فلاح و رستگاری است.

وی تاکید کرد: انسان باید حریت داشته باشد و زیراین آسمان با آزادگی زندگی کند و نه زیریوغ کسی رود و نه زیریوغ شهوتش باشد ، البته لازمه این آزادگی نیز اهل صبر بودن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.