سبزوار- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ مسؤولان نباید در مسائل سیاسی روزنه‌ای را به دشمنان نشان بدهند و اگر غربی‌ها فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی پیدا کنند قطعاً در کمترین زمان ایران را دچار خدشه می‌کنند.

مسوولان کشور جلوی روزنه های نفوذ را بگیرند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید حسن عالمی شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه علمداران نور در تالار کاشفی سبزوار، اظهار کرد: در هر شرایطی باید موضعی را انتخاب کنیم که دشمنان نتوانند با توطئه به کشور ما آسیب برساند.

وی با بیان اینکه ملت ما همیشه در مقابل استکبار جهانی ایستاده و نمی‌گذارد غربی‌ها با ایجاد توطئه به کشور ما نفوذ کنند، تاکید کرد:‌ آمریکا از سالیان گذشته دشمن نظام جمهوری اسلامی بوده و تجربه نشان داده که هیچگاه نمی‌توان در مورد آمریکا خوش‌بینانه فکر کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه برگزاری یادواره شهدا را بهترین روش برای انتقال پیام دفاع مقدس دانست و بیان کرد: مسؤولان باید نسبت به برگزاری یادواره‌های شهدا عزم جدی داشته باشند تا نسل جدید بدانند در هشت سال دفاع مقدس جوانان انقلابی برای حفظ منافع ملی و امنیت کشور به میدان نبرد با دشمن رفته بودند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا حرکتی مقدس و تأثیرگذار است که باید در جامعه اسلامی تقویت شود، یادآور شد: فرهنگ شهادت و ایثار در حال رویش است و اگر فرهنگ شهادت در جامعه زنده بماند کشور هیچگاه دچار ضعف و ناتوانی نمی‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.