مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی ازبهره برداری از ۲۹ پروژه آبرسانی به روستاهای استان از طریق ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهوری خبرداد.

رئیس جمهور پروژه‌های آب رسانی خراسان شمالی را افتتاح کرد

حمید روشن‌روان اظهارکرد: عصر امروز رئیس جمهور که در خراسان شمالی حضور داشت، به طورهمزمان از طریق ویدئوکنفرانس ۶۲ پروژه آبرسانی چهار استان کشور را افتتاح کرد.

وی افزود: از این تعداد، ۲۹ پروژه مربوط به طرح‌های آبرسانی روستاهای خراسان شمالی بود.

روشن روان با اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود، اظهار کرد: برای اجرای ۲۹ طرح آبرسانی به روستاهای این استان ۹۵ میلیارد ریال اعتباراختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این طرح‌ها از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است، تصریح کرد: افتتاح مجتمع ۱۴ روستای تکمران در شهرستان شیروان، مجتمع ۱۳ روستای سینان در شهرستان اسفراین، مجتمع دو روستای چری در شهرستان فاروج از جمله طرح‌هایی است که امروز به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اظهارکرد: اعتبار در نظر گرفته شده از سوی صندوق توسعه ملی برای شرکت آب وفاضلاب روستایی استان ۲۸۰ میلیارد ریال است که ۲۵۴ میلیاردریال برای مجتمع‌های آبرسانی و ۲۵ میلیارد ریال برای تک روستاها اختصاص یافته است.

روشن روان افزود: پیش بینی می‌شود با صرف این میزان اعتبار، ۱۸۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۸۵ هزار و ۲۷۹ نفر تحت پوشش آب شرب قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهوری در سفر امروز خود به خراسان رضوی، عصر امروز ۶۲ پروژه آب رسانی استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و سمنان را از طریق ویدئوکنفرانس به طور همزمان افتتاح کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.