معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: بیش از ۱۰۰ امدادگر هلال احمر در همایش پیاده روی اربعین تا دو روز پیش به زائرین کربلا خدمت رسانی کردند.

بیش از ۱۰۰ امدادگر هلال احمر به زائران کربلا خدمت کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، داریوش کریمیاظهار داشت: امسال با حضور امدادگران مختلف از سراسر کشور، ۲۰ درمانگاه صحرایی راه اندازی شد و اقدام به درمان دارویی و ابتدایی زائرین کردند.

وی اضافه کرد:  بیش از ۱۰۰ پرسنل شامل پزشک ، پرستار،  تکنسین فوریت‌های پزشکی ، پذیرش و داروخانه  از  تمامی  کشور  در  این درمانگاه  تحت  مدیریت جمعیت هلال  احمر  استان  اصفهان  به صورت شیفت بندی  به زائران  اباعبدالله الحسین (ع) ارائه خدمت می‌کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعلام کرد: در هر نوبت، هشت پزشک، هفت نجاتگر، شش پرستار، دو تکنسین فوریت و چهار نفر در داروخانه و تعدادی هم نیروهای خدماتی در این درمانگاه فعالیت داشتند.

کریمی افزود: در برخی از روزها با جمعیت زیادی از بیماران مواجه بودیم به طوری که در یک درمانگاه تعداد بیمارانی که در یک روز توسط دکتر معاینه شدند به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید که این آمار به غیر از بیمارانی است که برای گرفتن دارو و یا امور دیگر مراجعه حضوری داشتند.

وی خاطرنشان کرد:  نیروهای امدادی این جمعیت در زمان رفت و برگشت زائران در جاده‌های استان نیز در آماده باش بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.