مشهد- وزیر راه و شهرسازی عصر پنجشنبه در مراسم بهره برداری از چندین راه ارتباطی در شهرستان گناباد بیان کرد: اتصال شبکه حمل و نقل از خلیج فارس تا چین یکی از اقدامات و برنامه های دولت است.

دولت به دنبال اتصال شبکه حمل و نقل خلیج فارس به چین است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس آخوندی که روز پنجشنبه با هدف افتتاح چندین پروژه راهسازی به جنوب خراسان رضوی و به شهرستان گناباد سفر کرده بود بیان کرد: دولت در تلاش است تا با افزایش ارتباط و اتصال شبکه های حمل و نقل با کشورهای همسایه و گسترش محورهای ارتباطی سهم تجارت ایران در عرصه های بین المللی را از نظر کمی و کیفی توسعه دهد.

وی اظهار کرد: با وجود وضعیت سخت اقتصادی کشور اما با تامین اعتبار لازم طرح های عمرانی در بخش حمل و نقل و راه و شهرسازی در سطح ملی و با قوت در حال اجرا است.

وی توسعه ناوگان حمل و نقل را مهمترین رویکرد وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا به موفقیت های خوبی دست یافته ایم.

گناباد-مشهد بزرگراه می شود

وی همچنین با اشاره به محور گناباد-مشهد بیان کرد: ۱۰ کیلومتر از این مسیر هم اکنون آماده افتتاح است و ۱۰ کیلومتر را هم در حال شروع عملیات است و برای ۱۵ کیلومتر دیگر مناقصه برگزار می‌شود و از این طریق از گناباد تا مشهد به صورت یکپارچه بزرگراه می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: از بجستان تا فردوس نیز ۱۲ کیلومتر را مورد بهره‌برداری قرار دادیم و ۱۶ کیلومتر دیگر هم در حال انجام  است که به زودی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این دو محور در منطقه جنوب خراسان رضوی هستند که مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که بدین طریق دسترسی‌های گناباد را افزایش می‌دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.