تیم بیمه رازی از کسب عنوان قهرمانی سومین دوره رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاههای جهان بازماند.

بیمه رازی نایب قهرمان کشتی آزاد باشگاه‌‎های جهان شد

به گزارش قدس آنلاین، سومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاههای جهان از روز گذشته در خارکف اوکراین آغاز شده بود و امشب با معرفی تیم های برتر به پایان رسید که تیم بیمه رازی نماینده کشورمان در این مسابقات و مدافع عنوان قهرمانی با شکست مقابل تایتان مرکوری آمریکا در فینال از کسب سومین عنوان قهرمانی بازماند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که عباس طحان در وزن ۹۷ کیلوگرم با شکست کایل اسنایدر قهرمان المپیک از آمریکا دست به کار بزرگی زد. بیمه رازی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب حریف شد.

برای بیمه رازی حسن رحیمی در ۵۷ کیلوگرم، الیاس بیک بولاتوف در ۶۵ کیلوگرم، عباس طحان در ۹۷ کیلوگرم به پیروزی رسیدند. ساناکانوف در ۷۰، رضا افضلی در ۷۴ و علیرضا کریمی در ۸۶ کیلوگرم پرویز هادی هم مغلوب حریفانشان شدند.

از حوادث مهم این دیدار می توان به دیسکالیفه شدن مسعود اسماعیل پور و ولادیمیر خینچگاشویلی در وزن ۶۱ کیلوگرم اشاره کرد که داوران رای به حذف هر دو کشتی گیر دادند.
این اتفاق در حالی رخ داد که اسماعیل پور از حریفش برتر بود اما با وجود ضربه ای که حریف به صورتش وارد کرد داوران اسماعیل پور را هم دیسکالیفه کردند تا امتیازی برای تیمش کسب نکند.

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: حسن رحیمی، برنده ۵ – نیکولاس مگالودیس ۲
۶۱ کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور- ولادمیر خینچیگاشویلی (دو کشتی گیر دیسکالیفه شدند)
۶۵ کیلوگرم: الیاس بک بولاتوف، برنده ۱۰ – برنارد فوترل صفر
۷۰ کیلوگرم: آتساماز ساناکویف ۲- نازار کولچیتسکی، برنده ۶
۷۴ کیلوگرم: رضا افضلی ۴- الکساندر درینگر، برنده ۶
۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی ۶ – دیوید تیلور، برنده ۱۲
۹۷ کیلوگرم: عباس طحان، برنده ۳- کایل اسنایدر یک
۱۲۵ کیلوگرم: پرویز هادی ۲ - نیک گویازدوفسکی، برنده ۳

همچنین در دیدار رده بندی نیز تیم ازدرو وی اوکراین با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل نماینده ارمنستان به پیروزی رسید و عنوان سومی را از آن خود کرد.

رده بندی نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۱- تایتان مرکوری آمریکا ۲- بیمه رازی ایران ۳- ازدورو وی اوکراین ۴- نماینده ارمنستان ۵- قهرمان گرجستان ۶- ستارگان ساری ۷- نماینده مغولستان ۸- چپلی بی سی مجارستان ۹- زسکا اوکراین ۱۰- استانبول ترکیه ۱۱- نماینده قرقیزستان ۱۲- نماینده بلاروس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.