بانوی المپیکی پینگ پنگ از وزیر ورزش انتظار دارد به همان نسبت که به ورزش مردان بها داده می شود، به ورزش بانوان نیز بها داده شود.

درخواست دختر المپیکی ایران از وزیر ورزش/ به ما هم مثل مردان بها داده شود

به گزارش قدس آنلاین،  ندا شهسواری درباره صحبت‌های وزیر جدید ورزش در مورد حمایت از ورزش بانوان اظهار کرد: انتظارم از وزیر جدید این است به همان نسبت که به ورزش مردان بها داده می شود، به ورزش بانوان نیز بها داده شود چراکه بانوان در چند سال اخیر بسیار خوب نتیجه گرفتند و روز به روز نیز تعداد مدال آوران بیشتر می شود. حتی در رقابت‌های المپیک نیز بانوان مدال کسب کردند. هرچه حمایت بیشتری از ورزش بانوان شود،  پیشرفت بیشتر خواهد شد و حتی بانوان می‌توانند در مدال آوری از مردان نیز پیش بیفتند.

شهسواری که سابقه حضور در المپیک لندن و ریودوژانیرو را دارد، درباره وضعیت خودش گفت: بعد از المپیک لندن حدود 6 ماه به حال خود رها شدم و هیچ خبری نه از مسابقات داخلی بود و نه مسابقات خارجی. انگیزه‌ام کاهش یافته بود و به خودم می‌گفتم شاید المپیک لندن، آخرین المپیک من باشد. در حال حاضر شرایط بهتر شده است و حدود سه ماه است که از المپیک ریو آمدم، تورها و اردوهایی در حال برگزاری است. این بسیار خوب است که به حال خود رها نشدم.

شهسواری در ادامه گفتگو با ایسنا درباره شرایط اردو نیز اظهار کرد: نخستین بار است که چنین اردویی با فاصله زمانی 21 روز برگزار می شود. پیش از این اردوها بیشتر از 10 روز نبوده است ولی در حال حاضر، اردو از 24 آبان ماه آغاز شده است و تا 15 آذر که متصل به اعزام فنلاند است، ادامه خواهد داشت. زمانی که وقفه در تمرینات و اردوها نباشد، باعث می شود نتایج خوبی کسب کنیم و از نظر شرایط بدنی همیشه آماده باشیم.

او در ادامه افزود: همه چیز طبق برنامه است. کیوانی مربی باتجربه‌ای است و در اردو حضور دارد. همچنین دو مربی دیگر نیز برای نوجوانان و جوانان حضور دارند. علاوه بر آن مربی بدنساز، روانشناس و تغذیه در اردو حضور دارند. اینها باعث می‌شود روند رو به رشدی را داشته باشیم، پیشرفت کنیم و در رقابت‌های فنلاند بتوانیم نتیجه بگیریم.

اعزام به برخی از تورها با هزینه بازیکنان است. به همین دلیل بانوان نمی توانند به این تورها اعزام شوند. شهسواری در این باره گفت: از آنجایی که قراردادهای دسته برتر مردان نسبت به بانوان بالاتر است، به همین دلیل مردان می‌توانند با هزینه خود در تورها شرکت کنند. شرکت در تورها برای بالا بردن رنکینگ بازیکنان بسیار خوب است. هر چه بیشتر بتوان در تورها شرکت کرد، رنکینگ بهتر شده و باعث می‌شود در مسابقات مختلف قرعه‌ خوبی داشته باشیم. هزینه حضور در مسابقات جهانی و آسیایی و چند تور را سالیانه را خود فدراسیون پرداخت می‌کند ولی تورهای اضافه بر سازمان را خود بازیکنان با هزینه خود شرکت می‌کنند.

ملی‌پوش پینگ پنگ بانوان در پایان درباره شرایط توپ‌ها نیز گفت: توپ مسابقات چند سالی است که تغییر کرده و این مساله، تهیه توپ را مشکل کرده است. فدراسیون تلاش خود را به کار گرفته تا ما با توپ‌های مسابقات تمرین کنیم و این بسیار مهم است. تشکر ویژه دارم از فدراسیون به خاطر اینکه نخستین بار است که اردوهای خوب، طولانی و مستمر را برای ما برگزار می‌کند. فدراسیون بسیار تلاش می‌کند تا ما به نتیجه مطلوب برسیم و ما نیز می‌خواهیم نتیجه زحمات فدراسیون را ببینیم و بتوانیم نتیجه مطلوب را به دست آوریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.