یزد- امام جمعه موقت یزد گفت: موضوع رسیدگی به حقوق‌های نجومی باید از جمله اولویت‌های اجرایی دستگاه قضایی و قوه مجریه باشد.

رسیدگی به حقوق‌های نجومی باید اولویت‌ دستگاه قضایی و قوه مجریه باشد

به گزارش قدس آنلاین،  امام جمعه موقت یزد رسیدگی به موضوع حقوق‌های نجومی را از جمله اولویت‌های اجرایی دستگاه قضایی و قوه مجریه دانست و اظهار داشت:  قوه مجریه باید هرچه سریعتر نسبت به پیگیری پرونده‌های حقوق‌های غیر متعارف اقدام کرده و نتایج پیگیری خود را به صورت شفاف و کامل برای ملت ایران بیان کند.

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی، از مجلس شورای اسلامی خواست تا باجدیت بیشتری بحث خلع‌های قانونی و راه‌های سوء استفاده از قانون را مورد بررسی قرار دهند و هرچه سریعتر نسبت به اصلاح قانون اقدام کنند.

امام جمعه موقت یزد مبارزه جدی با فساد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را مهمترین رسالت قوای نظام و انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: جلوگیری از هرگونه فساد در جامعه اسلامی، رضایت و اعتماد مردم از عملکرد مسئولان را به دنبال دارد.

مدرسی در مورد بحث برجام و اعتماد به آمریکا، تصریح کرد: متأسفانه هنوز برخی از مسئولان نظام علی رغم بدعهدی‌های متعدد آمریکا هنوز در بحث برجام به آن اعتماد دارند.

وی گفت: سابقه آمریکا روشن است و همواره دیده‌ایم که آنها هرگز به قول خود به طور کامل عمل نکرده‌اند و بدعهدی آنها از سال‌ها پیش و از زمان مصدق به ملت ایران ثابت شد و اکنون نیز به بهانه‌های مختلف کارشکنی می‌کنند.

امام جمعه موقت یزد اظهار داشت: این حقوق بشری که امروز صدای همه را بلند کرده چرا هیچ واکنشی به کشت و کشتار مردم بیگناه و غیرنظامی نداشته و چرا مدعیان حقوق بشر در برابر اینها سکوت اختیار کرده‌اند.

مدرسی افزود: جنایت‌های آمریکا نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در مناطق مختلف آفریقا نیز بسیار است و همه این جنایات باید ما را بیدار کند و به خودمان بیاورد.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به وجود برخی گزارش‌ها مبنی بر وجود ناهنجاری‌های فرهنگی در استان خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران استان تأکید کرد: مسئولان باید توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را در اولویت جدی عملکرد اجرایی و نظارتی خود قرار دهند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.